Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det en grunn til at du ikke har tatt med noen øvelser for bryst?

Mange unggutter gjør gjerne det motsatte, trener masse bryst og "glemmer" ryggen. Det er ikke så bra, men det er heller ikke så gunstig om du over tid trener mye rygg, men dropper framsiden! Balanse er tingen! :)

Annonse

Er jo greit å vite hva man skal gjøre når man kommer til gymet iallfall ;)

Men hadde ikke du et annet program du var kommet igang med?

Nja, det var det en kompis som hadde satt opp som ikke var så erfaren. Haha :) Føler kanskje dette er litt bedere hvis jeg legger inn litt bryst. Fint og ha en plan ja, så følger jeg dette til når du skal sette opp program? hehe

Kansje greit å informere om hvilke mål du har, hvor du er i dag, osv. Så folk kan komme med skikkelig konstruktiv kritikk.

Er det noen grunn til at programmet er som det er? Ett program bør så absolut ha ett formål..

Om du har skikkelig dårlig holdning med framoverlente skuldre kan eg forøvrig godt forstå at noen utelar bryst trening en periode, spesielt siden du er jente?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...