Gå til innhold

[PC]Battlefield 4. Report in.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd Ojive sin løsning, reparering av installasjon, reinstallering av battlelog plugin, reinstallering av drivere, tømming av all slags cache og nettleser historikk, men fortsatt funker hverken BF4 eller BF3 :(undefined

Tilbake på 12.1 driveren og det funker, sånn noenlunde i vindu, men det er irrterende da :p

edit:

:D :D :D Nå funker det :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tilbake til den gamle driveren og nå funker det selv jeg får feilmelding om gammel driver :p Men har vært litt ustabilt i blant, men usikker på om det bare er bf4 eller om det er pcen :p vi for se etterhvert :)

Edit:

har amd radeon hd 5650 eller noe den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det faktisk er en del mennesker her som spiller BF over flere konsoller; hvorfor ikke lage en (eller konvertere denne til) dedikert BF-tråd, med liste over medlemmer i førsteposten som viser gamertag og aktuell plattform? ;) _littegrann_ OCD må være lov og ha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det faktisk er en del mennesker her som spiller BF over flere konsoller; hvorfor ikke lage en (eller konvertere denne til) dedikert BF-tråd, med liste over medlemmer i førsteposten som viser gamertag og aktuell plattform? ;) _littegrann_ OCD må være lov og ha :p

du kan ikke spille med folk på andre plattformer :p Du kan heller ikke legge de til i Battlelog, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ikke spille med folk på andre plattformer :p Du kan heller ikke legge de til i Battlelog, så vidt jeg vet.

Nei, men da har du bare en tråd og forholde deg til hvis du skal sjekke om det er noen andre som spiller på din plattform da vettuuuuuuu :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men da har du bare en tråd og forholde deg til hvis du skal sjekke om det er noen andre som spiller på din plattform da vettuuuuuuu :p

hmmmm ja. Ok, jeg ser din OCD. Kunne kanskje slå de sammen, samle all info i første post og kategorisere de i "PC, PS4, XlolOne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...