Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er tilkoblet min trådløse router her, men hvert jævla minutt så blir jeg automatisk koblet til et annet nettverk, så klikker alt. Jeg huker vekk "koble til automatisk" men det kobles til rett etterpå uansett. Faen så irriterende. Kan jeg blokkere dette nettverket på noe vis? :) W8.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26136-blokkere-nettverk-it-hjelp-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tilkoblet min trådløse router her, men hvert jævla minutt så blir jeg automatisk koblet til et annet nettverk, så klikker alt. Jeg huker vekk "koble til automatisk" men det kobles til rett etterpå uansett. Faen så irriterende. Kan jeg blokkere dette nettverket på noe vis? :) W8.

Windows 7?

Network and Sharing Center -> Change Wireless networks (elns), så kan du flytte nettverkene opp eller ned og det setter prioritet på hva den foretrekker å koble seg til.

Han skriver at han har Win 8. Hos meg kan jeg høyreklikke på nettverket og velge "glem dette nettverket". Har du prøvd det?

Ja, men det fungerer ikke. Ingenting skjer når jeg skal høyreklikke. Har også gått innpå nettverksinnstillinger via kontrollpanelet, men der finner jeg ikke det nettverket, kun det jeg bruker selv.

Jeg kjenner jeg klikker snart. Hvert jævla minutt må jeg frakoble meg det nettverket, ellers blir internett-tilgangen "begrenset".

Plz hlp :cry:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...