Marlenesve Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Hei! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg en PT når jeg er ferdig med skole og jobber fast. men det er jo ganske dyrt. sikkert rundt 400++++ for bare èn time. Og jeg tenker at jeg vil ha med meg en PT hver gang jeg trener som antakeligvis blir 4-5 ganger i uka. Fordi da jeg trener så er det ikke sikkert jeg får opp de siste reps'a fordi det blir for tungt. hvordan skal jeg da klare å øke ..? hvordan gjør dere det? Trener dere med venner som kan hjelpe til eller bare driter dere i de siste løfta? hvordan funker dette med PT egentlig? Hashtag N00B. Siter
Therese Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Det du beskriver kan enten være en treningsmakker eller en PT - det som skiller dem er at det ene er som venner/treningspartnere gjør og hjelper hverandre og begge får utbytte, mens det andre er betalt jobb.. Så hva er det du er ute etter - en som spotter, pusher og trener _sammen_ med deg der du gjengjelder tjenesten - eller en som trener og hjelper DEG? Siter
Marlenesve Skrevet 18. november 2013 Forfatter Skrevet 18. november 2013 Det du beskriver kan enten være en treningsmakker eller en PT - det som skiller dem er at det ene er som venner/treningspartnere gjør og hjelper hverandre og begge får utbytte, mens det andre er betalt jobb.. Så hva er det du er ute etter - en som spotter, pusher og trener _sammen_ med deg der du gjengjelder tjenesten - eller en som trener og hjelper DEG? Trenger ikke nødvendigvis å trene sammen med meg.. også vil jeg jo ha en som vet hva h*n snakker om.. og ikke en som tror h*n vet det. om du skjønner... har ikke noe imot å hjelpe andre, selvfølgelig. men trenger en som har litt kunnskap tenker jeg.. =) Siter
Therese Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Trenger ikke nødvendigvis å trene sammen med meg.. også vil jeg jo ha en som vet hva h*n snakker om.. og ikke en som tror h*n vet det. om du skjønner... har ikke noe imot å hjelpe andre, selvfølgelig. men trenger en som har litt kunnskap tenker jeg.. =) Da må du nok betale noen kroner, eller bruke tid på å lære opp deg selv - ingenting kommer gratis vettu Det virker jo som om du ønsker å få resultater av jobben, så hvorfor ikke investere litt i deg selv? Siter
Nikko21 Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Å ha en PT som er med deg hver eneste gang du trener blir misbruk av PT, og deg selv. Du kommer også til å betale mange tusen i måneden for å få til dette. Bruk PT til å skaffe deg informasjon, fakta og alt mellom himmel og gjord du måttte lure på. Sett det ut i praksis sammen med PT og ta det videre selv. For å få tak i spotter er det bare å spør de andre som trener der - de spotter gjerne - eller ta med deg en venn/venninde/kjæreste hva som helst. Bare tenk om du skulle ha med deg en PT på trening 5ganger i uka i 1 måned, og hver time koster ca 600: 600*5 = 3000 i uka 3000*4= 12000 i måneden. 12000*12= 144000 i året Så mye blir det nok ikke, men grovt regnet. Du skal ha en meget solid jobb for å kunne gjennomføre dette Siter
Marlenesve Skrevet 18. november 2013 Forfatter Skrevet 18. november 2013 Da må du nok betale noen kroner, eller bruke tid på å lære opp deg selv - ingenting kommer gratis vettu Det virker jo som om du ønsker å få resultater av jobben, så hvorfor ikke investere litt i deg selv? Sant det Siter
Marlenesve Skrevet 18. november 2013 Forfatter Skrevet 18. november 2013 Å ha en PT som er med deg hver eneste gang du trener blir misbruk av PT, og deg selv. Du kommer også til å betale mange tusen i måneden for å få til dette. Bruk PT til å skaffe deg informasjon, fakta og alt mellom himmel og gjord du måttte lure på. Sett det ut i praksis sammen med PT og ta det videre selv. For å få tak i spotter er det bare å spør de andre som trener der - de spotter gjerne - eller ta med deg en venn/venninde/kjæreste hva som helst. Bare tenk om du skulle ha med deg en PT på trening 5ganger i uka i 1 måned, og hver time koster ca 600: 600*5 = 3000 i uka 3000*4= 12000 i måneden. 12000*12= 144000 i året Så mye blir det nok ikke, men grovt regnet. Du skal ha en meget solid jobb for å kunne gjennomføre dette det så veldig mye ut ja.. får prøve å skaffe meg en treningsglad venn som kan hjelpe til litt og ha noen PT timer innimellom Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.