Gå til innhold

PT


Marlenesve

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt litt på å skaffe meg en PT når jeg er ferdig med skole og jobber fast. men det er jo ganske dyrt. sikkert rundt 400++++ for bare èn time.

Og jeg tenker at jeg vil ha med meg en PT hver gang jeg trener som antakeligvis blir 4-5 ganger i uka.

Fordi da jeg trener så er det ikke sikkert jeg får opp de siste reps'a fordi det blir for tungt. hvordan skal jeg da klare å øke ..?

hvordan gjør dere det?

Trener dere med venner som kan hjelpe til eller bare driter dere i de siste løfta?

hvordan funker dette med PT egentlig?

:D

Hashtag N00B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskriver kan enten være en treningsmakker eller en PT - det som skiller dem er at det ene er som venner/treningspartnere gjør og hjelper hverandre og begge får utbytte, mens det andre er betalt jobb..

Så hva er det du er ute etter - en som spotter, pusher og trener _sammen_ med deg der du gjengjelder tjenesten - eller en som trener og hjelper DEG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver kan enten være en treningsmakker eller en PT - det som skiller dem er at det ene er som venner/treningspartnere gjør og hjelper hverandre og begge får utbytte, mens det andre er betalt jobb..

Så hva er det du er ute etter - en som spotter, pusher og trener _sammen_ med deg der du gjengjelder tjenesten - eller en som trener og hjelper DEG?

Trenger ikke nødvendigvis å trene sammen med meg..

også vil jeg jo ha en som vet hva h*n snakker om.. og ikke en som tror h*n vet det. om du skjønner...

har ikke noe imot å hjelpe andre, selvfølgelig. men trenger en som har litt kunnskap tenker jeg..

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis å trene sammen med meg..

også vil jeg jo ha en som vet hva h*n snakker om.. og ikke en som tror h*n vet det. om du skjønner...

har ikke noe imot å hjelpe andre, selvfølgelig. men trenger en som har litt kunnskap tenker jeg..

=)

Da må du nok betale noen kroner, eller bruke tid på å lære opp deg selv - ingenting kommer gratis vettu :)

Det virker jo som om du ønsker å få resultater av jobben, så hvorfor ikke investere litt i deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en PT som er med deg hver eneste gang du trener blir misbruk av PT, og deg selv. Du kommer også til å betale mange tusen i måneden for å få til dette. Bruk PT til å skaffe deg informasjon, fakta og alt mellom himmel og gjord du måttte lure på. Sett det ut i praksis sammen med PT og ta det videre selv. For å få tak i spotter er det bare å spør de andre som trener der - de spotter gjerne - eller ta med deg en venn/venninde/kjæreste hva som helst.

Bare tenk om du skulle ha med deg en PT på trening 5ganger i uka i 1 måned, og hver time koster ca 600:

600*5 = 3000 i uka

3000*4= 12000 i måneden.

12000*12= 144000 i året

Så mye blir det nok ikke, men grovt regnet. Du skal ha en meget solid jobb for å kunne gjennomføre dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha en PT som er med deg hver eneste gang du trener blir misbruk av PT, og deg selv. Du kommer også til å betale mange tusen i måneden for å få til dette. Bruk PT til å skaffe deg informasjon, fakta og alt mellom himmel og gjord du måttte lure på. Sett det ut i praksis sammen med PT og ta det videre selv. For å få tak i spotter er det bare å spør de andre som trener der - de spotter gjerne - eller ta med deg en venn/venninde/kjæreste hva som helst.

Bare tenk om du skulle ha med deg en PT på trening 5ganger i uka i 1 måned, og hver time koster ca 600:

600*5 = 3000 i uka

3000*4= 12000 i måneden.

12000*12= 144000 i året

Så mye blir det nok ikke, men grovt regnet. Du skal ha en meget solid jobb for å kunne gjennomføre dette :)

det så veldig mye ut ja.. får prøve å skaffe meg en treningsglad venn som kan hjelpe til litt ;) og ha noen PT timer innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...