Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg med trening??


Ninacec

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja jeg kan og vet hva jeg bør spise, mrn lettere sagt enn å få det gjort av og til. Jeg er 27. 1.70 og 104 kg. Har gått ned fra 150. Men jeg hadde et litt tøft år og slt har bare falt tilbake i gamle vaner og usnsett hvor mange ganger jeg tar meg sammen å går på trening så detter jeg tilbake. Jeg trenger litt oppfølging tror jeg :-) neida jeg stresser ikke med selve vektnedgangen, stresser med å komme skikkelug i gang. Jeg har jo bevist at jeg klarer det før så vet ikke hvorfor det er så vanskrlug denne gangen :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er kjempe fornøyd med det og livredd jeg dkal gå opp igjen. Vipper 2-3 kg opp å ned heletiden. Men kommer meg ikke videre. Men kan prøve å loggføre litt. Ja jeg er ik så glad i å gå tur osv, men jeg har en gutt på 16 mnd så litt aktivitet blir det jo uansett. Men kan absolutt være flinkere. Ja jeg syntes at styrketrening er veldig kjekt. Og er lite glad i tredemølle. Går fint sånn av ig til, men ik baaare det. Men jeg kan så lite. Trenger liksom litt hjelp til hvilke øvelser og hvordan de skal utføres osv :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Hei, jeg er ei jente på 27 år som er overbektig. Jeg vil så gjerne ned i vekt, men trenger hjelp til trening. Hva/hvordan og det lille ekstra sparket i ræva. Jeg bor i stavanger. Noen som kan hjeeelpe meg?? Eller har noen råd å komme med?! :-D

Innlegget ditt er gammalt men prøvar allikavel.

Eg kan muligens hjelpa deg med trening om du er intrisert (aktiv her) .

Skal bu i Stavanger i ein 8 ukers periode. Trener da ikkje på treningsenter sommarstid. -

Men løpekameret og styrke utandørs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...