Gå til innhold

Ny studier sier Omega-3 er farlig


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står vel meget korrekt at det er "for mye" som er farlig. Og det gjelder vel alt. Så ikke særlig overraskende eller noe å diskutere mener jeg personlig.

Har jo blitt skrevet om flere ganger hvor personer tror noe er sunt og spiser store mengder og blir deretter syk. Sist var det vel en som spist laks 7x i uken++ fordi dette var sunt. Hun ble til slutt forgiftet av metallene fra fisken eller noe slikt.

Eks: Ta å få i deg nok luft(innhaler) så besvimer man, drikk for mye vann, så spyr du/vann forgiftning osv..

Det er vel egentlig ganske enkelt å si: Alt med måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel meget korrekt at det er "for mye" som er farlig. Og det gjelder vel alt. Så ikke særlig overraskende eller noe å diskutere mener jeg personlig.

Har jo blitt skrevet om flere ganger hvor personer tror noe er sunt og spiser store mengder og blir deretter syk. Sist var det vel en som spist laks 7x i uken++ fordi dette var sunt. Hun ble til slutt forgiftet av metallene fra fisken eller noe slikt.

Eks: Ta å få i deg nok luft(innhaler) så besvimer man, drikk for mye vann, så spyr du/vann forgiftning osv..

Det er vel egentlig ganske enkelt å si: Alt med måte!

Tingen er at den høye dosen som ble brukt var på 2.4g dersom jeg leste korrekt, og andre studier som jeg har sett på før dette mener jeg å huske sa noe om et anbefalt inntak på 3g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...