Gå til innhold

Usikker på hvor bra treningsopplegget er


dominus

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en 17 år gammel gutt på ca. 72-73 kg. Jeg startet på sats etter sommeren og fikk ett treningsopplegg av en pt der. Om det var lagt for meg eller ett "standard" de gir ut til alle er jeg usikker på. Jeg trener ivrig og er motivert på å endre fysikken men usikker på om jeg trener riktig.

Jeg har enda litt fett på magen og løper en del får å bli kvitt siste resten

Målet mitt er å bli sterke og ha større muskler samt en lav fettprosent og gjerne litt magemuskler[ATTACH]121484[/ATTACH]syntes han her så råbra ut! Og går for noe i den duren

nederste vedlegget er opplegget jeg fikk av pten. Jeg blant annet usikker på ben og bryst. trener jeg litt lite bryst? trener jeg bena riktig? vil ha markerte muskler på bena, og ikke særlig mye større enn jeg har nå

Setter pris på tips og kritikk :)

post-15696-14440958647184_thumb.png

post-15696-14440958645835_thumb.png

post-15696-14440958646754_thumb.jpg

post-15696-14440958646999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ihvertfall ha bytta ut benpress med knebøy. Ville også ha slengt inn facepulls, sideplanke og markløft. Når du begynner å få litt kraft i nedtrekk, bør du få inn chins og pull-ups.

Synes ikke du har for lite øvelser for bryst nei. I min verden er det bakside av kroppen som er viktigst når man starter fra scratch.

Eller, gjør det lett. Bytt til f.eks. Starting Strenght.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk og at Hollywood-skuespillere som må se sånn ut for en rolle, tar steroider. Det er mulig å oppnå uten, men det vil ta lang tid og kreve mye mye jobb.

PS; Starting strength.

Ja, herregud! Ettersom det ikke er noe "uetnisk" med å ta steroider i filmbransjen tror jeg det er flere som tar den veien og jeg forventer verken å få samme muskelmasse eller fettprosent som noen av disse men noe i den duren hadde vært noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...