Gå til innhold

Hvor får jeg tak i soya som ikke er GMO?


CupCayk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spm. var hvor jeg fikk tak i den rå versjonen, ikke hvorfor jeg er redd for GMO. Jeg har bare sett videoer og lest saker om at kroppen vår ikke takler det så bra, derfor leter jeg etter den rå versjonen. Hvis jeg har misforstått kan du jo forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er genmodifisert.

Det finnes knapt nok noenting igjen som ikke er genmodifisert.

Genmodifisering trenger ikke å bety at man har sittet inne på labber og endret gensekvensene der, det kan også være at man på god gammaldags måte har krysset de plantene som så ut til å ha gode egenskaper.

Men likevel, hvis man ser bortifra det.. og går for det de fleste ser på som "genmodifisert", så vil jeg anbefale å sjekke ut denne.

http://www.realclearscience.com/blog/2013/10/massive-review-reveals-consensus-on-gmo-safety.html

(det er "litt" bedre enn de fleste kritiske kildene, som i all hovedsak bruker anekdotiske historier som bevis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...