Gå til innhold

PT time i morgen, hjelp meg å forberede!


Pippen

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg PT-time i morgen og trenger litt råd og tips ift hvor store føringer man bør legge, eller om det er best å bare la PT-en finne ut "hva jeg trenger".

Målet mitt er: Bygge muskelmasse, bli stor og sterk...

Har nettopp begynt å trene X-press programmet og tenker at det kanskje hadde vært lurt å få han til å hjelpe meg med det programmet?Jeg trenger å lære skikkelig teknikk i baseøvelsene. Er det helt teit å ta med programmet og si at jeg vil gjøre dette??

Jeg har ikke lyst til at det skal bli masse "dille-øvelser" og typisk utholdende styrketrening for ikke å få store bulete muskler sånn som mange jenter er så fryktelig redd for...

Så: er det lurt å legge klare føringer på hva man vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt meg PT-time i morgen og trenger litt råd og tips ift hvor store føringer man bør legge, eller om det er best å bare la PT-en finne ut "hva jeg trenger".

Målet mitt er: Bygge muskelmasse, bli stor og sterk...

Har nettopp begynt å trene X-press programmet og tenker at det kanskje hadde vært lurt å få han til å hjelpe meg med det programmet?Jeg trenger å lære skikkelig teknikk i baseøvelsene. Er det helt teit å ta med programmet og si at jeg vil gjøre dette??

Jeg har ikke lyst til at det skal bli masse "dille-øvelser" og typisk utholdende styrketrening for ikke å få store bulete muskler sånn som mange jenter er så fryktelig redd for...

Så: er det lurt å legge klare føringer på hva man vil?

Hvis du har lyst å trene X-press programmet, så synes jeg du skal forklare ham dette og at du gjerne ønsker at han hjelper deg med det. Pten er der for deg og ditt behov, ikke sitt eget.

Ellers så kan du si akkurat hva du vil, er tross alt du som betaler for en tjeneste :) Han kan jo selvfølgelig si imot deg og mene at du bør f.eks trene "fullkroppsprogram", men hvis du er 100% sikker på at du vil trene x-press, så mener jeg ihvertfall at du har rett på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som pt. Hadde en kunde kommet til meg med et ark og sakt: Hei, kan du hjelpe meg med teknikk i disse øvelsene og det var et fornufitg fullkroppsprogram som x-press hadde jeg blitt veldig glad og tatt deg veldig seriøst. Som sakt: ptn er der for deg og med mindre du har en eller annen alvorlig vrangforestilling (noe det virker som om du IKKE har) angående trening så burde ikke h*n si noe som helt på det :) Good luck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt meg PT-time i morgen og trenger litt råd og tips ift hvor store føringer man bør legge, eller om det er best å bare la PT-en finne ut "hva jeg trenger".

Målet mitt er: Bygge muskelmasse, bli stor og sterk...

Har nettopp begynt å trene X-press programmet og tenker at det kanskje hadde vært lurt å få han til å hjelpe meg med det programmet?Jeg trenger å lære skikkelig teknikk i baseøvelsene. Er det helt teit å ta med programmet og si at jeg vil gjøre dette??

Jeg har ikke lyst til at det skal bli masse "dille-øvelser" og typisk utholdende styrketrening for ikke å få store bulete muskler sånn som mange jenter er så fryktelig redd for...

Så: er det lurt å legge klare føringer på hva man vil?

Som er sagt så mange ganger før, og som må sies igjen, hvis det bare hadde vært å fått store og bulete muskler, haddde alle menn hatt det, men det er dessverre ikke så enkelt, for ikke å glemme at det er mye, mye vanskeligere for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som er sagt så mange ganger før, og som må sies igjen, hvis det bare hadde vært å fått store og bulete muskler, haddde alle menn hatt det, men det er dessverre ikke så enkelt, for ikke å glemme at det er mye, mye vanskeligere for kvinner.

Jeg forsto ikke helt den der. Jeg er ikke redd for å få store bulkete muskler, det er sjelden de spretter ut over natten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke helt den der. Jeg er ikke redd for å få store bulkete muskler, det er sjelden de spretter ut over natten ;)

Nei, poenget mitt var at det skal enormt mye til for at du skal få det.

Du er sikkert klar over det, men var heller ment til alle som ikke viste det helt 100%

mange jenter som tror du ser ut som Arnold etter fire måneder med vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, poenget mitt var at det skal enormt mye til for at du skal få det.

Du er sikkert klar over det, men var heller ment til alle som ikke viste det helt 100%

mange jenter som tror du ser ut som Arnold etter fire måneder med vekter.

I don't even..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...