Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en til, fra samme som jeg siterte tidligere.

Hun går på sann slankepulver- shake-greie. Da hun fortalte meg om det sa hun: "de lurer deg ikke altså, de sier at du må trene og spise sunt ved siden av for at det skal fungere"

Ja, tror om du faktisk hadde begynt å trene og spise sunt hadde du gått ned enda mer enn du gjør uten og det å erstatte to måltider med en shake!

Og etter at jeg sa ifra til ho at hun mest sannsynligvis ikke kom til å holde vekten etter at hun har sluttet på shaken. "ja jeg vet, jeg må sikkert ta den kuren hver 6 måned i ett par år"

Haha! Åpnet nettopp skapet hennes og fant tre bokser med Herbalife :p (litt offtopic jeg vet men måtte bare:) )

Fortsetter under...

"Jeg skal på jobb etterpå, så må trene lett styrke så jeg ikke svetter" Vet ikke om dette er en unnskyldning da, men hvorfor trene i det hele tatt da? haha

Det fins en genial oppfinnelse som er tilstede i alle treningssentre jeg har vært på. Den heter dusj ;)

Det fins en genial oppfinnelse som er tilstede i alle treningssentre jeg har vært på. Den heter dusj ;)

Er vel ikke alle som er komfortabel i egen kropp til å dusje i fellesdusj?

Dårlige unnskyldninger = de har ikke lyst, men vil ikke bli dømt av andre og finner på dumme unnskyldninger.. Litt slem tråd syns jeg.

Min vennninne: "Ja, kan bli med å trene styrke, men IKKE mark,knebøy eller benkpress" heheh ;) Begynner sakte men sikkert å få henne til å bli med likevel da!

Men i forhold til selvtillit og fellesdusjing og rødsprengt tryne på trening, så skjønner jeg folk godt, altså ! Jeg synes det var helt forferdelig før, men det er utrolig hvilken mestringsfølelse man får av trene styrke og øke på vektene og reps. Nå går jeg bare rundt å føler meg AWSOME på senteret fordi jeg nesten alltid øker i vekter eller reps på noen av øvelsene :D Ser sikkert helt forferdelig dumt ut, men det driter jeg i ;D

Er vel ikke alle som er komfortabel i egen kropp til å dusje i fellesdusj?

Dårlige unnskyldninger = de har ikke lyst, men vil ikke bli dømt av andre og finner på dumme unnskyldninger.. Litt slem tråd syns jeg.

Så hvorfor kan man ikke være ærlig å si man ikke har lyst? Min erfaring er at man blir dømt om man finner på dumme unnskyldninger, ikke om man er ærlig :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...