christer84 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei! Vet noen om dette er en bra øvelse? Det kjennes ut som musklene mine fikk ganske mye juling i alle fall, og at det var bra for kjernemuskulaturen. Jeg fikk en utrolig sterk følelse av mestring da jeg gjorde dette, og ble veldig motivert til å fortsette å trene http://www.youtube.com/watch?v=adSbS4xr5uU http://www.youtube.com/watch?v=VBLdQI2ab3k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaandreaaa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christer84 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Aaandreaaa: var det tørrjukkinga eller spandexen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Minner meg om Espen-h og christer84 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christer84 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 haha , i lol'd det er lov å forklare hvorfor jeg ikke bør gjøre dette eller hvordan jeg heller bør gjøre, det synes jeg er veldig interessant det er sikkert noen her som kan forklare det på en god måte setter pris på tilbakemelding og tips til andre øvelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 haha , i lol'd det er lov å forklare hvorfor jeg ikke bør gjøre dette eller hvordan jeg heller bør gjøre, det synes jeg er veldig interessant det er sikkert noen her som kan forklare det på en god måte setter pris på tilbakemelding og tips til andre øvelser Problemet med kroppsvektøvelser er at de er vanskelige å øke belastningen på utover å ta mange mange repetisjoner(eller å spise hardt og gå opp i vekt), men det så nå riktig tungt ut,det skal du ha. Apropos ekstra-øvelser, Club Fitness har nå både knebøyrack og markløftplatform....ish, så du har nå ihvertfall muligheten til å ta de to,og det burde du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christer84 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Takk for tilbakemelding! trives veldig godt på club fitness, selv om ikke alle apparatene virker hele tiden Det er ganske tungt for meg å gjøre dette, å ha strak overkropp og løfte den slik som på videoen. Lårene er sterke nok, men utfordringen er å holde kroppen stiv. Så å klare 4x10 med denne uten å legge på vekt har jeg kommet langt i forhold til egne mål om fysikk. Trener heller for å kunne bli en god klatrer enn å kunne løfte veldig tunge vekter. Jeg tar allerede mye knebøy og strak mark, og øvelser for hofteleddsbøyerne. markløft er vanskelig for meg da jeg er veldig stiv i bakside lår, og teknikken blir vanskelig. Burde nok prioritere å få til denne angående videoen: - Vet du hvilke muskler som aktiveres og hva som trenes "statisk" og aktivt, og hva fordelene ulempene med dette er? (tenker da på "øvelsen" i første video) - kan kneet / området rundt kneet ta skade av denne øvelsen dersom musklene rundt området ikke er sterke nok i utgangspunktet? Eller om det kan vær med på styrke musklene rundt kneet og dermed redusere faren for skade? - Hva vil være mest effektiv for kjernemuskulatur: å låse kneet så lårene står vannrett ut og f eks rotere overkropp/ta crunches, eller å bevege kroppen ut fra kneleddet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.