Noname123 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Var dessverre litt uklar denne posten. Oppretter en ny en og klarere når jeg kommer hjem fra ukes ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brukernavn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Du vil opp 10kg uten noe særlig fett? Det tror jeg blir vanskelig hvis styrketreningen består av pushups og strikk. Har du vurdert å begynne på et treningssenter? Øvelser du kan gjøre hjemme: ettbeins knebøy, pullups/chins, planke, pushups med vekt/strikk. Mange flere jeg ikke kommer på i farta. Tror uansett 10kg kan bli vanskelig uten noe mere utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Skjønner ikke hvorfor du gidder gainer når du bare kan øke litt på måltidene. 2 brødskiver til frokost og kvelds er jo mindre enn hva jeg spiser.. Ser heller ikke hvordan det kan bli 400 kcal, men regner med du har mye smør og pålegg da! Spis heller flere måltider med ordentlig og uprossesert mat som kjøtt og fisk, grønnsaker og ris/potet/pasta til mr. egg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr. egg Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vei maten din og loggfør den med MyFitnessPal, så finner du ut hvor mye kalorier du får i deg hver dag, så justerer du mengden opp til ønsket mengde, så tilfører du gainer om det virkelig trengs! Husk at det er kostTILSKUDD, ikke kostERSTATTER. At du har "evig forbrenning" er bare tull, du spiser mindre enn du tror og du drikker også for lite vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sagstein Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vanligvis er jeg ikke så glad i de som maser om at proteinpulver er feil osv i hver eneste post. Men her må jeg faktisk gjøre det samme. For du spiser for lite og fokuserer for mye på kosttilskudd. (Matlysten øker etterhvert som du spiser mer, i hvert fall for meg. Og mat smaker MYE bedre enn pulver:)) Hvis du virkelig vil gå opp i vekt så foreslår jeg: 1. Spis mer! Du kan enten spise oftere, f.eks frokost, lunsj, middag, kvelds pluss et måltid rett før du legger deg. Eller du kan spise mer mat til de tre måltidene du har nå. Du spiser f.eks to skiver til kvelds, det er jo ingenting! Bytt ut vannet du drikker med H-melk (ref. GOMAD dietten). 2. Tren mer! Du trener altfor lite. Du vokser ikke noe særlig av å trene pushups og med strikk. For at du skal bli større må du trene minst 2 ganger i uka, og du må øke vekten du løfter for hver gang. Jeg anbefaler at du prøver programmet Starting Strength tre ganger i uka. Det inneholder ganske få øvelser og det bør være muligheter for å finne måter og trene disse på hjemme. Og du trenger ikke å holde på i timesvis. Og hvis du virkelig sliter med å gå opp i vekt så bør du droppe løpinga. Da forbrenner du mye, og det er energi som burde vært brukt til å bygge muskler (siden du sier at det er det du vil). Lenker: Verdens beste artikkel! http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Starting Strength. http://fitnessbloggen.no/starting-strength/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bare apropos Starting strength, det bør absolutt gjøres på et treningssenter, da du ikke har det du trenger for å gjøre det på en skikkelig måte liggende rundt i huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.