Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det hørtes ut som litt lite mat ja.

Det er ikke mulig å bli skikkelig bjønnsterk uten at kroppen svarer med å øke muskelmengden.

Du finner ikke folk som tar flerfoldige repetisjoner med halvannen gang kroppsvekt i knebøy,som ikke har store bein,eller folk som tar dobbel kroppsvekt i mark og har pinglerygg. Men hvis ditt mål er å få stooooooore muskler, så finnes det mer effektive treningsmåter enn 5x5. Du kan få rimelig store muskler på 5x5 og,men det er mer fokusert på å gjøre deg sterk.

Det er mange veier til Rom.

Bare ting som er vanskelige å gjøre, er verdt å gjøre. Jo mer du hater knebøy,jo mer burde du knebøye.

Haha elsket den siste setningen:) Skal se om jeg kan få hjelp i knebøy av noen..

men jeg kommer til å spise alt jeg kommer over til jeg blir rundt 90-95kg..

Hvilket treningsprogram anbefaler du da aurelius? Med tanke på muskelvekst/volum... x-zize?

Fortsetter under...

I så tilfelle anbefaler jeg H-Melk. H-Melk og havregryn og knebøy.

Vi har en ganske lang tråd på ...treningsprogram-forumet om " hvilket program burde jeg velge?!?", sjekk ut den?;)

evt denne er og fin:P Programvelger

Det kommer jo også an på hva som er målet ditt i bunn og grunn. Skal du bli dritstor, eller dritsterk? du kan jo legge deg litt i mellom? 8-10 reps - du kan fortsatt kjøre ganske tungt. det er bare litt uvant i starten, men det kommer seg fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...