matvrakkk Skrevet 28. september 2013 Forfatter Skrevet 28. september 2013 Det hørtes ut som litt lite mat ja. Det er ikke mulig å bli skikkelig bjønnsterk uten at kroppen svarer med å øke muskelmengden. Du finner ikke folk som tar flerfoldige repetisjoner med halvannen gang kroppsvekt i knebøy,som ikke har store bein,eller folk som tar dobbel kroppsvekt i mark og har pinglerygg. Men hvis ditt mål er å få stooooooore muskler, så finnes det mer effektive treningsmåter enn 5x5. Du kan få rimelig store muskler på 5x5 og,men det er mer fokusert på å gjøre deg sterk. Det er mange veier til Rom. Bare ting som er vanskelige å gjøre, er verdt å gjøre. Jo mer du hater knebøy,jo mer burde du knebøye. Haha elsket den siste setningen:) Skal se om jeg kan få hjelp i knebøy av noen.. men jeg kommer til å spise alt jeg kommer over til jeg blir rundt 90-95kg.. Hvilket treningsprogram anbefaler du da aurelius? Med tanke på muskelvekst/volum... x-zize? Siter
Aurelius Skrevet 28. september 2013 Skrevet 28. september 2013 I så tilfelle anbefaler jeg H-Melk. H-Melk og havregryn og knebøy. Vi har en ganske lang tråd på ...treningsprogram-forumet om " hvilket program burde jeg velge?!?", sjekk ut den? evt denne er og fin:P Programvelger marrav 1 Siter
marrav Skrevet 28. september 2013 Skrevet 28. september 2013 Det kommer jo også an på hva som er målet ditt i bunn og grunn. Skal du bli dritstor, eller dritsterk? du kan jo legge deg litt i mellom? 8-10 reps - du kan fortsatt kjøre ganske tungt. det er bare litt uvant i starten, men det kommer seg fort. Siter
Lusca Skrevet 28. september 2013 Skrevet 28. september 2013 ang knebøy så er det en HAT øvelse.... får se hva jeg får til i fremtiden knebøy blir elsk når teknikken sitter og du druser på med dæm weits ! Sondre Aalbotsjord og Aurelius 2 Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 28. september 2013 Skrevet 28. september 2013 3 for 100 på karbonadedeig på coop hypermarket denne uka :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.