Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1,5-2xkg med prottis, 1gxkg fett og resten karbohydrater.

3600 er 3 vanlige grandiosa<3<3<3<<3<3

eller 6 helmelk

hva mener du med resten karbohydrateR??

aaaah.... helmelk og grandis :) blir en hard dirtybulk fram mot sommern nåå :) deilig å øke vekter å bli feit

Hva slags treningsprogram følger du? Vekten din i forhold til høyden høres ikke alt for ille ut,er du sikker på at du trenger å bli feit?

5x5. med tillegsøvelser som chins dips litt curlz. Problemet er at jeg er langt ifra fornøyd med massen jeg har. Føler meg alt for liten

Annonse

84kg * 2g protein = 168g protein.

84kg * 1g fett = 84g fett

168g prot * 4kcal = 672kcal

84g fett * 9 kcal = 756kcal

Totalt: 1428 kcal

3600 kcal - 1428 kcal = 2172kcal fra karbs.

eventuelt ca: 170g protein, 85g fett, 540g karbs.

takk sjef! har noe å følge nåå :)

Hvor sterk er du da? Hvor mye løfter du i benk/bøy/mark?

115kg benkpress (sprettbenking)

markløft: 165

dips: kroppsvekt + 35kg 7x3

chins 15stk

knebøyer ikke får vondt i kneskåla eller hva det heter kjører beinpress :(... er fornøyd med styrken. men har lite volum... tror hovedrunnen til dette er pga et dårlig kosthold. har aldri tenkt så mye på det

Hva spiser du i løpet av en helt vanlig dag nå da?

8brødskiver. 1kylling. ris. 1l sjokomelk. litt nøtter = alt for lite... problemet er at mine foreldre ikke støtter meg i det hele tatt når det gjelder styrketrening og kosthold så jeg kan ikke hive innpå alt jeg vil.. derfor er planen å dirtybulke å spise mye usunt osv så jeg kommer i overskudd

Annonse

legg dobbelt opp med skinke/ost på brødskivene, spis mer ris, drikk melk. Kommer et stykke bare med det :) Er ikke sånn at du MÅ spise 15 grandiosa om dagen for å nå kcal-målet ditt

ser den.. noen tips til mat med mye bra næringsinnhold samtidig som det er billig?

Tja, du benker mye mer enn meg, men som du selv påpeker ville jeg kuttet ut sprettingen^^

Jeg er ganske knebøyfan, så jeg ville anbefalt deg å bruke litt tid på å få det til, kanskje prøve andre knebøyvarianter, eller dra til din lokale styrkeløfterklubb for å få skikkelig opplæring/teknikksjekk i benk/bøy/mark?

Men at en 16åring løfter så mye er jo veldig bra, hvis du er ute etter mer masse kan kanskje en endring i treningsprogram være noe, kjøre færre serier med fler reps(3x8-12 etc), er jo noe personer som trener med muskelvekst som mål , gjør.

Hva spiste du i går?

Tja, du benker mye mer enn meg, men som du selv påpeker ville jeg kuttet ut sprettingen^^

Jeg er ganske knebøyfan, så jeg ville anbefalt deg å bruke litt tid på å få det til, kanskje prøve andre knebøyvarianter, eller dra til din lokale styrkeløfterklubb for å få skikkelig opplæring/teknikksjekk i benk/bøy/mark?

Men at en 16åring løfter så mye er jo veldig bra, hvis du er ute etter mer masse kan kanskje en endring i treningsprogram være noe, kjøre færre serier med fler reps(3x8-12 etc), er jo noe personer som trener med muskelvekst som mål , gjør.

Hva spiste du i går?

Enig ang sprettbenkingen. kanskje kutte den ved at jeg tar benk med stopp isteden... men igår:8brødskiver. 1kylling. ris. 1l sjokomelk. litt nøtter = alt for lite...

Har det virkelig noe å si med antall reps? er det ikke bedre å kjøre på med 5x5/3x3 å legge på vekter hver uke (hvis jeg klarer)

Det hørtes ut som litt lite mat ja.

Det er ikke mulig å bli skikkelig bjønnsterk uten at kroppen svarer med å øke muskelmengden.

Du finner ikke folk som tar flerfoldige repetisjoner med halvannen gang kroppsvekt i knebøy,som ikke har store bein,eller folk som tar dobbel kroppsvekt i mark og har pinglerygg. Men hvis ditt mål er å få stooooooore muskler, så finnes det mer effektive treningsmåter enn 5x5. Du kan få rimelig store muskler på 5x5 og,men det er mer fokusert på å gjøre deg sterk.

Det er mange veier til Rom.

Bare ting som er vanskelige å gjøre, er verdt å gjøre. Jo mer du hater knebøy,jo mer burde du knebøye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...