Gå til innhold

Droppe kardio? Trenger tips!


Christo

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt det samme treningsprogrammet siden starten av "treningskarrieren" min og trenger ett nytt. Jeg har følgt dette programmet: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2385 i alt for lang tid. Byttet ut dag 3 og 6 med 60 minutters løping på tredemøllen (Ca.13-14km). Jeg vil fokusere på muskelvolum og styrke, men ved løping forsvinner vel musklene? Jeg trenger tips til et program jeg kan begynne meg. Drømmen er å se ut som Andreia Brazier, hihi.

tumblr_mc0h0dzMHm1rcik4do4_500.jpg

Er det noen snille sjeler der ute som vil hjelpe eller gi meg tips til treningsprogram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar!

Holder meg unna godteri og brød. Spiser relativt sunt, men har dager der jeg kan stappe i meg for mye av det gode. Mye kylling m/grønnsaker og grov pasta. Skal ta InBody 720 Kroppsanalyse på torsdag, jeg vil si at jeg har sånn passe lav fettprosent med konturene av magemuskler. Kan prøve å få lagt ut bilde i loggboken min i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp den kjedelige kardioen og ta heller 1-2 økter med sirkeltrening i uken i tillegg til de vanlige styrkeøktene (om du føler behovet for en eller annen form for kardio).

Viktigste er at du spiser nok og trener så kommer musklene. Fettprosenten kan man alltids fikse på på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...