Gå til innhold

Kjennes ut som "voksesmerter" på frem/inside lår. Overbelastning?

Anbefalte innlegg

Ja, smertene er akkurat som voksesemertene jeg hadde som barn...

Det føles ikke som stølhet.

Det eneste avviket fra min vanlige styrketrening, var en intens løpetime på mølle for noen dager siden, hvor intervallene varierte i vinkel og fart. Merket ingen stølhet etterpå.... men nå føles det ene låret j....vondt. En slags pulserende smerte.

Noen ideer om hva dette er?

Fortsetter under...

Kan du spesifisere mer hvor smertene sitter? Gjerne markere på et bilde. Et eller begge ben? Vondt hele tiden? Evt hva provoserer og lindrer smertene?

post-11955-14440955897775_thumb.gif

Det er vondt der jeg har markert med rødt, akkurat som voksesemerter.

Lindres av å massere det eller lett gange.

Mulig jeg har overbelastet, blitt sliten...vet ikke, men hvorfor kun det ene benet lurer jeg jo på, og hva er det?

Får det samme av og til jeg og :) Jeg har tolket det som at muskelen bare er "sliten" ( fikk det for noen dager siden i høyre låret )

Jeg kan få voksesmertevondt om jeg er trøtt og sliten også.

Jeg ville tatt utgangspunkt i at det er noe så ubetydelig som det som nevnes over. Om det ikke bedrer seg i løpet av en ukes tid ville jeg fått noen til å se på det så du får en skikkelig vurdering, inkludert hofter og rygg. God bedring :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...