Gå til innhold

Tannbleking?


Bjørn83

Anbefalte innlegg

Så, jeg har funnet ut at jeg MÅ bleke tennene mine.. Men det blir nok for dyrt for meg hos tannlegen.

Jeg har sett på noen, men jeg orker ikke å kokevann for å tilpasse tannskinne, eller generelt noe som tar mye tid.

-Altså noen som kan anbefale tannbleking for latsabber, som funker :)??

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
Så, jeg har funnet ut at jeg MÅ bleke tennene mine.. Men det blir nok for dyrt for meg hos tannlegen.

Jeg har sett på noen, men jeg orker ikke å kokevann for å tilpasse tannskinne, eller generelt noe som tar mye tid.

-Altså noen som kan anbefale tannbleking for latsabber, som funker :)??

Tusen takk for hjelp!

Hei :-) viss du ikke er interessert i profesjonell tannbleking hos tannlege er SmileLab det beste du kan få tak i. De selges på Vita butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Smilalab er gull! Finnes to type strips. Smilelab S Strips som er en behandling (15 eller 16 strips) som gir langvarig resultat. Og Smilelab flash gir et kortvarig resultat, du skal bruke en blekestrip før du skal noe spesielt, resultatet varte ca en uke på meg. Hvis målet er langvarig resultat ville jeg gått for den første! Resultatet varte i godt over et år på meg (jeg snuser og drikker myyyye kaffe, så om du ikke gjør det vil det nok vare enda lenger) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...