Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Auch det var lite mat. Da skal du ikke nedjustere nei. Heller andre veien. Med så lite mat og mye trening så bryter du ned kroppen og musklene dine. Øk med kalorier i form av proteiner og fett. Og fokuser på målene dine fremfor vekta.

Forsøk å øk inntaket litt.

Selv lå jeg på 2000, gikk ned 8 kg, så sa det stopp i flere mnd.. Gikk ned på 1800, men nei, kroppen ville ikke.

La meg på 2500 (ca 200 under vedlikehold), og da rant det av 2 nye kilo.

Langt fra noen ekspert på dette, men kortisol, stress +++ er noen faktorer som kan hindre nedgangen.

Jeg ville ha forsøkt vedlikehold (ish) i et par uker, bare for å gi kroppen litt fri, og for å se hvordan du reagerer på det.

Annonse

Hei. Mitt navn er Silje og er 21 år. Jeg er veldig frustrert over situasjonen jeg er i. Trent i 7 mnd nå og gått ned 12 kilo helt til det stoppet opp i slutten av juli. Jeg har fulgt det samme spiseprogrammet som inneholder mye protein, med liten % av karbohydrater. Etter juli har jeg ikke gått ned hverken i cm eller vekt, og jeg veier enda en god del så det burde jo absolutt være mulig! Hva gjør jeg galt ? Jeg trener hver dag, bytter på styrke og intervall og har endret styrkeøvelser for og se om det kanskje hjelper. Men gjør ikke det. Føler jeg gir litt opp når jeg trener og trener og holder pp spisevanene men ingenting hjelper.. Kan man ha dårligere perioder eller må jeg øke treningen og spise mindre? Jeg trener en-to timer om dagen..

Håper noen kan hjelpe meg for finner ikke ut av dette selv..

Mvh Silje

Regn ut ditt kaloribehov på denne lenken, og legg inntaket ditt noen hundre kal under og se hva som skjer over et par uker :)

http://www.muscleandstrength.com/tools/bmr-and-daily-calorie-calculator.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...