Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikker på at det ikke var noen form for intoleranse, som f.eks. hveteintoleranse som gjorde at du følte deg så dårlig da?

det er fullt mulig det kan være intoleranse. Jeg kuttet ut enkelte produkter i starten, og byttet med 1 ukers mellomrom for å kjenne etter. Men det var ingenting som tilsa at jeg reagerte på noe. Så da ble det til at jeg kuttet ned på alt. Og for min del var det en positiv opplevelse. Men jeg kjenner jo kroppen roper etter karbo, sånn type raffinerte karbs i ny og ne.

Nå har jeg fallt tilbake til karboen, og jeg kjenner igjen at jeg er trøtt og sliten, opplåst og alt det der.

Tror ikke karbs og meg er ment to be! :p

Fortsetter under...

ote="El_protein, post: 854077, member: 19629"]det er fullt mulig det kan være intoleranse. Jeg kuttet ut enkelte produkter i starten, og byttet med 1 ukers mellomrom for å kjenne etter. Men det var ingenting som tilsa at jeg reagerte på noe. Så da ble det til at jeg kuttet ned på alt. Og for min del var det en positiv opplevelse. Men jeg kjenner jo kroppen roper etter karbo, sånn type raffinerte karbs i ny og ne.

Nå har jeg fallt tilbake til karboen, og jeg kjenner igjen at jeg er trøtt og sliten, opplåst og alt det der.

Tror ikke karbs og meg er ment to be! :p

Føler d samme selv.. små mengder langsomme karbohydrater funker sånn etter trening. Men raske karbs og for mye er rett og slett ikke min venn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...