Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Småfrekt? Ja. Gøy? Ja. Burde TS tåle det? Ja. Det er slik det er på internett:).

Joda, forsåvidt enig. Men det kunne jo vært underliggende grunner til at TS hadde denne feilen, og ikke bare å ha vært litt rask i tastatursvingen.. Nå ser det ikke ut som hun tok det til seg, så regner med det ikke er sånn, men folk generelt burde være forsiktige med hva man sier og ikke sier :-D Haha, nå hørtes jeg ut som tidenes festbrems og pekepinne, men vet jeg selv ville følt meg litt utilpass hvis jeg opprettet en tråd (og eksempel hadde dyseleksi) hvorpå det kom 5 stk rottende mot og mobbet en feil.. Men for all del!

Fortsetter under...

"Alle andre gjør det" er ikke en akseptabel grunn til å mobbe.

Du putter ord i min munn her.

Jeg mener ikke det er bra, og har ikke sagt at hvis "alle andre gjør det", så er det ok. I tillegg mener jeg ikke nødvendigvis noe av det jeg skrev over når det gjelder saker av mer alvorlig karakter.

Det er ikke store saken dette her vel? Alle skriver feil. Dette ser jeg på som bare morsomt. Når man poster en tråd her, så innebærer det faktisk at ganske mange forskjellige mennesker kan svare og at det ikke bare er de responsene man forventer. Derfor mener jeg at man bør tåle litt erting på orddelingsfeil i en såpass flåsete tråd om å som spise druer på skolen. Hadde tittelen vært "Hjelp til mark løft", så hadde jeg ikke nevnt noe, fordi det passer seg ikke i den sammenhengen.

Beklager mobbingen Livtina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...