4The1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg har kjøpt inn en del ting fra gymgrossisten, men trenger hjelp med når tid jeg burde ta disse produktene og hvordan sette dem inn i hverdagen. =) MyoFushion - Proteinpulver Mutantmass - Gainer NanoVapor - PreWorout Monohydrat Creatin - pulver Kreabolic - Kreatin BCAA - Protein ZMA - Rest Omega 3 Calcium magnesium - Kosttilskudd Jeg veier 61kg, 165 høy, 21 år. Målet mitt er å bli stor nok til å ikke se altfor lav ut og heller være stor og stram med markeringer. 10-12% i fettprosent er målet. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23759-hjelp-etter-storhandel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderen81 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Protein og gainer til frokost eller etter trening. Pwo før trening. Bcaa varierer under etter eller før trening, spørs litt på kost. Noen Bcaa produkter flere gang om dagen.. Monohydrat oppladning 5 dager så etter trening. Zma tom mage før sengetid. Omega 3 til måltid flere gang om dagen. Kreabolic før trening, men lite vits og blande med monohydrat. Kreatin fungerer best med sykluser. 4 uker på 2 av. All informasjon om produktene står på de, står ogsa anvisninger om bruk. Svarte mest av kjedsomhet Hehe Men lykke til og husk det er mat og ikke kosttilskudd du blir svær av. Men de kan gi bittelitt hjelp .) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23759-hjelp-etter-storhandel/#findComment-841786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4The1 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Protein og gainer til frokost eller etter trening. Pwo før trening. Bcaa varierer under etter eller før trening, spørs litt på kost. Noen Bcaa produkter flere gang om dagen.. Monohydrat oppladning 5 dager så etter trening. Zma tom mage før sengetid. Omega 3 til måltid flere gang om dagen. Kreabolic før trening, men lite vits og blande med monohydrat. Kreatin fungerer best med sykluser. 4 uker på 2 av. All informasjon om produktene står på de, står ogsa anvisninger om bruk. Svarte mest av kjedsomhet Hehe Men lykke til og husk det er mat og ikke kosttilskudd du blir svær av. Men de kan gi bittelitt hjelp .) Takk, det hjalp meg at du svarte hvertfall. skal prøve det på den måten Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23759-hjelp-etter-storhandel/#findComment-841796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har ikke tid til å svare nå, siden jeg må rushe til universitetet... Men det Trønderen sier er jo til en viss grad direkte feil. Gå inn på Frisk og funksjonell, så finner du masse fin info. 4The1 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23759-hjelp-etter-storhandel/#findComment-841832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Disclaimer: Å kjøpe masse kosttilskudd uten å vite hva det egentlig er og når man skal bruke det er å begynne i feil ende. Les bruksanvisningene på produktet og ta alt du hører fra andre med en klype salt. Proteinpulver: Om kosten din har for lite proteiner i seg så kan du supplementere med proteinpulveret. Når du tar det betyr lite, du kan drikke det til et måltid med lite proteiner, eller drikke det som et mellommåltid. Gainer: Om du ikke klarer å få i deg nok kalorier gjennom vanlig kost så kan en gainer være en lett måte å øke kaloriinntaket. Du drikker den når det passer deg, ingen tidspunkt er bedre/værre en andre. PreWorkout: Som navnet tilsier så skal dette taes før trening. Kreatin: 5g daglig, når som helst på dagen. Loading er ikke nødvendig, og det er ikke noe behov for å kjøre sykluser. Kreabolic + Monohydrat er smør på flesk og unødvendig. NanoVapor inneholder også kreatin, så du trenger strengt tatt ikke å ta noe mer en det. BCAA: Mye forskjellig informasjon ute å går rundt dette produktet. Det finnes lite forskning som sier det har noe for seg. De som sverger til det bruker det gjerne før/under/etter trening. Selv tar jeg 10-20g i løpet av en treningsøkt. ZMA: Før du legger deg om kvelden. Omega 3: Når du vil. Calsium Magnesium: Når du vil. Synan, Janeee og Raptorial 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23759-hjelp-etter-storhandel/#findComment-841944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4The1 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Disclaimer: Å kjøpe masse kosttilskudd uten å vite hva det egentlig er og når man skal bruke det er å begynne i feil ende. Les bruksanvisningene på produktet og ta alt du hører fra andre med en klype salt. Proteinpulver: Om kosten din har for lite proteiner i seg så kan du supplementere med proteinpulveret. Når du tar det betyr lite, du kan drikke det til et måltid med lite proteiner, eller drikke det som et mellommåltid. Gainer: Om du ikke klarer å få i deg nok kalorier gjennom vanlig kost så kan en gainer være en lett måte å øke kaloriinntaket. Du drikker den når det passer deg, ingen tidspunkt er bedre/værre en andre. PreWorkout: Som navnet tilsier så skal dette taes før trening. Kreatin: 5g daglig, når som helst på dagen. Loading er ikke nødvendig, og det er ikke noe behov for å kjøre sykluser. Kreabolic + Monohydrat er smør på flesk og unødvendig. NanoVapor inneholder også kreatin, så du trenger strengt tatt ikke å ta noe mer en det. BCAA: Mye forskjellig informasjon ute å går rundt dette produktet. Det finnes lite forskning som sier det har noe for seg. De som sverger til det bruker det gjerne før/under/etter trening. Selv tar jeg 10-20g i løpet av en treningsøkt. ZMA: Før du legger deg om kvelden. Omega 3: Når du vil. Calsium Magnesium: Når du vil. Får forsvare meg med å kalle det for nybegynner feil :-P men nå har jeg fått et ganske godt innblikk i produktene og info om bruk. Takk skal du ha(y) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23759-hjelp-etter-storhandel/#findComment-842368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.