Gå til innhold

Styrkeløftssko?


Bro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du kun skal bruke de til løfting anbefaler jeg deg uansett å bare kjøpe Adidas power perfect II. Helt greie vektløftersko. Strengt tatt heller ikke nødvendig om du ikke skal kjøre dype bøy. Markløft blir tyngre med slike sko også.

Jeg liker at skoa markedsføres som allsidige sko. Når det gjelder markløft, så kommer jeg nok aldri til å bruke sko uansett.

Men på knebøy så kunne jeg tenkt meg det, samtidig bruke skoa til små sprint, prowler, farmers walk, hoppe på boks.

Jeg kjører dype knebøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at skoa markedsføres som allsidige sko. Når det gjelder markløft, så kommer jeg nok aldri til å bruke sko uansett.

Men på knebøy så kunne jeg tenkt meg det, samtidig bruke skoa til små sprint, prowler, farmers walk, hoppe på boks.

Jeg kjører dype knebøy.

Hvis bruken du planlegger er såpass allsidig er det nok greit å bare kjøpe noen med solid flat såle uansett. Kunne aldri tenkt meg oppbygget hæl til sprinting o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt R.Crossfit lifter plus nå i litt over en mnd. Er kjempe fornøyd med dem, de er veldige stive så de hjelper med stabilitetet. Vil nok anbefalt den gamle versjonen for deg. Lifter plus versjonen er en ren løfte sko og ikke en hybrid som den gamle versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...