Gå til innhold

Høstens treningsresultat (mål) - bør jeg være fornøyd?


textsurfer

Anbefalte innlegg

Etter i overkant av to uker på psmf i august, tok jeg mål av kroppen min. Jeg har gjort det samme nå- etter en høst med god trening og mat. For det meste har jeg fulgt et 5x5 program, men for seks uker siden byttet jeg til dette programmet. Ser ikke vitsen i å legge ut fremgangen etter programmet da det er klart at jeg begynte litt lavt. Eks: 10 kg økning i benk, 20 kg i skråbenk maskin, 7,5 kg i lying triceps extension.

Her er ihvertfal målene mine. Merk at 21. august er før oppkarb, så vekten er nok kunstig lav. Jeg gikk raskt opp til 83-84. Bør jeg si meg fornøyd og fortsette i samme tralten?:

21. august 2011

Vekt: 81

Bryst: 96

Mage: 86

Sete: 100

Lår: 58

Legg: 37,5

Overarm: 31,5

16. desember

Vekt: 87

Bryst: 103

Mage: 91

Sete: 102

Lår: 61

Legg: 39

Overarm: 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en loggbok, men den forsvant i havet av andre loggbøker.

Trenger spørsmålet mitt mer hud tro..? :confused:

Du kan legge til loggboka i profilen din om du klikker på nicket ditt på den blå linja lenger opp på siden. Da får du loggboka under avataren og på den blå linja. Mye lettere å logge da.. Og finne igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...