Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobbet en periode som bartender ved et utested - og slet ofte med å få i meg måltider både rett før og etter jobb (jobbet oftest fra 22:00-05:00), måltidet etter jobb ble ofte droppet fordi jeg rett og slett ville rett hjem og sove!

Jeg begynte å ta med en gainer + 150g nøtter, nøttene småspiste jeg både før og etter jobb, og gaineren drakk jeg i bilen på vei hjem... Dette funka bra for min vektkontroll - merket jeg gikk ned i helgene, slet med energi og var ofte trøtt - ble mye bedre av å få i seg "høykonsentrert" energi i form av nøtter + gainer.

Annonse

Jobber natt sjøl! En ypperlig mulighet til og få i seg masse mat og mange måltid.( spørs litt på hvordan arbeid selvfølgelig) Jeg tar med meg bokser med mat og spiser på jobb. Skviser inn 4-5 måltid iløpet av ei vakt. Og spiser et skikkelig måltid når jeg kommer hjem etter endt vakt. Og ikke hør på de som sier at du ikke skal spise middager om natta, ingen grunn til og ikke kose seg med kylling laks eller lignende. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...