Gå til innhold

Hvor får man tak i tyngre manualer (type 40kg+) til bedrift?


PanserJacobsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må dere nok ja siden det er ganske spesielt å ha tyngre enn 40 kgs manualer.

Dere kan jo sende en forespørsel til Eleiko om pris på komplett sett. Men Eleiko er ganske dyre i forhold til prisen på de over der så det blir nok ikke billigere. Til gjengjeld for dere da det beste med kalibrerte vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt off topic; men er det noen her som har forslag om hvor man kan få kjøpt et ålreit sett med stang+skiver av god kvalitet til en rimelig penge? Drømmen er nå eleiko, men det koster jo både skjorte, bukse , sjel og førstefødte, men på den andre siden vil jeg ikke løfte med skrot fra biltrma/ikea heller...

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic; men er det noen her som har forslag om hvor man kan få kjøpt et ålreit sett med stang+skiver av god kvalitet til en rimelig penge? Drømmen er nå eleiko, men det koster jo både skjorte, bukse , sjel og førstefødte, men på den andre siden vil jeg ikke løfte med skrot fra biltrma/ikea heller...

Anyone?

Rogue europe. De selger Burgener rippetoe bar til en overkommelig pris. Den skal være bra. De selger bumpers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogue europe. De selger Burgener rippetoe bar til en overkommelig pris. Den skal være bra. De selger bumpers også.

Awesome! (: stang til fire hundre euro er jo ikke aller verst, bare vektskiver som mangler da, og der har vel mobech et og annet, skulle jeg tro, rogue hadde bare microplates og bumpers, som du sa.

Edit; mobech ser ut til å ha stang pluss 180 kg med vekter for under åtte tusen. Not too shabby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; mobech ser ut til å ha stang pluss 180 kg med vekter for under åtte tusen. Not too shabby.

Hvis du er villig til å gi 8000 kr så ville jeg vurdert å spytte i noen tusen ekstra for en Eleiko stang. En konkurranse stang ligger på rundt 10000, men da har du en stang for livet og det er stor forskjell, spesielt på knebøy og markløft. Eleiko stanga griper mye bedre i nakken enn billige stenger gjør. Så kan du heller starte med noen billige ukalibrerte vektskiver. Du kan sikkert få tak i en brukt også om du leter litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...