Jump to content

PanserJacobsen

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

  1. https://www.komplett.no/apple-ipad-mini-wi-fi-16gb/766977 dønn lik. selges da jeg fikk ny telefon igjen nettop og derfor ikke trenger denne, HBO 2000kr, kjøpt for litt over 2 uker siden. Har alt av papirer, garantier osv.=)
  2. Får ikke redigert innlegget, Combat Conditoning er 2 ganger i uken.
  3. Gutt 25år. 188høy, 91,3KG (morgenvekt i dag) ca 9-10% kroppsfett (har en billig fettklype ) Konkurerer i -91Kg vektklasse i kampsporter Trener styrke 3-4 ganger i uken Muay Thai/MMA 3-4 ganger i uken Combat Conditioning (blanding av sirkeltrening/høyrep/utholdenhets trening) Før morgentrening: 5g Bcaa, 5g L-Glutamin, PWO. Morgentrening: 60min Styrke, Høyrep Høyintensitet. Etter morgentrening: 30g Whey Protein, 30g Kasein, 30g carbs Frokost (1 time etter morgentrim) : 100g havregryn, 30g Whey Protein, 30g Kasein, 20g Rosiner, 4DL lettmelk, Lunsj: 200g Kyllingfilet (ovnsbakt) + 300g Brokkoliblanding, 70g kokt ris Mellommåltid: 3egg + 54g kokt skinke, 4g Smør Før trening: 10g Sloow Carbs, 5g L-Glutamin, PWO Etter trening: 30g Whey Protein, 30g Kasein, 30g Carbs Middag: 300g Kylling Filet(ovnsbakt), 400g Grønnsaksblanding, 87,5G Kokt Ris. Mellom måltid2: 2 egg + 21g kokt skinke Mellom måltid3: 1 boks mager kesam Før senga: 20g Whey Protein, 20g kasein, 20g Night Charge + ZMA. i følge mine beregninger skal dette ende opp på ca: 366G Proteiner, 326G carbs, 83g Fett fordelt på 3553Kcal ( minus 1912kcal på 120min Muay Thai) = 1641 realistiske kcal? (forbrenner virkelig treningen min så jævla mye energi? eller er myfitnesspal appen helt på bærtur?) Har den siste måneden følt at kroppen tviholder på det siste lille fettet. har eksperimentert litt med å gå ned til ca 100g Carbs 3 dager i uken og opp ca +150-200 ekstra i proteiner uten å følte det ga noen annen effekt enn dårlig trøkk og lite energi. i og med at jeg trener såpass mye som jeg gjør så føler jeg heller ikke at jeg kan gå så særlig mye mer ned på kcal(er kanskje dramatisk lavt allerede? har gått ned ca 100kcal i uken den siste halvannen mnd jevnlig for å prøve å bli skikkelig ripped) jeg bør nok heller kanskje gå opp litt til? Utfordringen er at det er snakk om såpass mengder mat her at jeg til tider blir kvalm av mengdene jeg må trøkke i meg. hver lørdag har jeg "spisedag" der jeg tillater meg å kose meg å gå litt godt i pluss:D Om noen har noen forbedringsforslag tas det imot med stående ovasjon!
  4. Takk for linken! vi har bestilt en del fra nettop denne siden, men vi er på leting etter en manual "pakke" typisk fra 5kg-70kg. Til nå har vi kun funnet 5-40kg, må disse tyngste manualene bestilles individuellt?
  5. Har fått overtalt bedriften jeg er i om å lage treningstudio på jobb (jippi!) men vi sliter med å finne manualer i 40kg+ vektklassen. Disse virker svært vanskelig å finne, er det noen her inn som har noen forslag til evnt. leverandører av disse? Tips tas imot med stor takk!
  6. Faen her treffer du spikeren på hodet. Mange gode poeng her Vegard, jeg skal gjøre mitt aller beste for å ta til meg disse tipsene og utbedre rutinene mine! Utfordringen ligger i at det er svært få pauser i løpet av de 2 timene, og jeg har mindre gode erfaringer med å drikke større mengder vann om gangen for så å entre ringen. Ideelt sett bør jeg vell drikke små mengder, oftere?
  7. Brukes Ringer før eller under treningen?
  8. Hvordan er blandingsforholdet? Jo værre ting smaker, jo bedre pleier de å funke
  9. Ypperlig. Bruker Maldonsalt selv til matlaging! Ligger selv for tiden på 20-25t i uken. Skal prøve dette tipset og se om det fungerer. Vil jeg kunne merke forskjeller raskt, eller må jeg bruke den underutviklede tolmodighetsmuskelen min ?
  10. Jeg driver kun ekstrem-idrett i form av idiotiske mengder styrke og kamp trening. Sliter heller ikke med løs mage, men det har forekommet en nugget eller 2 i shortsen ved særdeles gode treff i mageregionen. Vanlig bordsalt? Ettersom jeg kuttet ut å spise stekt egg (diett ) så har salt på maten blitt rimelig sparsomt. Men jeg ser jo her at dette er noe jeg burde vende om på. Hva med elektrolyter og diverse andre fancy greier? Har dette noe for seg, eller er dette unødvendig?
  11. Takk det var akkurat denne type utfyllende svar jeg håpte på! Kudos for kunnskap Jeg prøver å minimere drikking under selve treningen, kun små slurker innimellom. Går skjeldent en hel halvliters flaske, da jeg somregel får høre det av trenerene om jeg chugger større mengder vann. Det kan da ikke være realistisk å skulle drikke tilsvarende det man taper under treningen? Er ikke dette noe man må fylle på etter endt økt? Har et prosjekt foran meg om jeg skal klare å drikke 3,5L vann under selve treningen haha!
  12. Hei alle med-treningsnerds! Jeg lurer på hva folk bruker som tilsetning av salter ved høy treningsintensitet? Jeg trener for tiden rimelig heftig i et oppkjør mot en kamp i slutten av juli. Nå har jeg de siste mnd opplevd at eksplosiviteten min har blitt kortere, og trøkket holdes ikke like lenge. Rundt mars-apr kunne jeg fint gå 8-10 runder sparring 80% kraft uten noe problem, mens nå om dagen er 3 runder 70% SLITSOMT. Dette virker ikke helt logisk. I tillegg svetter jeg mer enn jeg noengang har gjort, og etter kun 5-10min hoppetau oppvarming ser det ut som om jeg har vært å badet. I går f.eks gikk jeg "ned" 3,5kg etter 120min Høyintensitets Thaiboksing. Det fyren i hode mitt da prøver å overbevise meg om, er at jeg ikke får i meg nok salter, elektrolyter o.l (er ikke helt kjent med alle disse re-hydrerings tilskuddene). I tillegg kramper jeg som regel noe voldsomt mot slutten av treningene, noe som og er et tydelig tegn på dehydrering. Til daglig drikker jeg ca2,5-4L vann. Drikker ca 1L 1-1,5time før treningen for å forberede kroppen på væsketapet. Noen innspill? Takk!
  13. Veldig bra! Det er somregel i detaljene løsningen ligger!
  14. prøvd bredere eller smalere beinstilling?
×
×
  • Create New...