Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Har dere tips for hva man kan "døtte" i seg før treningen?

Opplever ofte at kombinasjonen mellom skole og jobb ofte skaper en tidsklemme der jeg haster hjem for å rekke treningen før kvelden kommer og da er gode råd dyre.

Jeg kan ofte spise et par cheeseburgere fra macern i det jeg traver hjemover for så å pakke og komme meg på treningsstudioet. Jeg føler selvfølgelig skam etter de er fortært, men tenker at "de kommer jeg jo til å trene vekk ila økten min".-

Noen ganger da jeg har bedre tid, så er det havegryn eller et par brødskiver som jeg spiser og drikker en halvliter med vann. Jeg vet at mange kan ty til en proteinbar eller en shake, men er dette nok for en økt på 1- 1 1/2? Bør jeg kanskje ha med en banan i sekken for å supplementere med under økten for å ikke miste energien?

Takk på forhånd for gode tips og håper at jeg ikke har laget en ny tråd som allerede eksisterer på forumet....;);)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23216-pre-workout-m%C3%A5ltider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...