Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisan:)

Da er valget tatt og vi flytter fra Tromsø til Fredrikstad i september.. så nå lurer jeg om noen kan komme med tips om trening der? ser de har Elixia,evo osv..mene for meg er det viktig med BRA utstyr og generellt greit utvalg i styrketrening og gjerne spinning der:) skal selv søke jobb på senterene som instruktør.

kom med innspill :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23197-treningssenter-i-fredrikstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uhM.. Noe prisklasse? Jeg ville gått for Family Sports Club.

I mine øyne er det noen av de mest dedikerte og hyggelige folka, som man også faktisk ser ute i treningsarealene og som husker hvem du er. De passer på at det går bra, og retter på kunder hvis de gjør noe feil. (ikke på et plagsomt nivå, og det gjelder heller de som ikke er så vant med å trene) De sier ting som det er, og de slår gjerne av en prat.

ustyrsmessig har de det du trenger og mere til. og det er ikke stappa fullt.

Elixia er overfyllt, friskis og svettis er helt okei, men har ikke de tyngste vektene, og der er det ikke så god oppfølging.

Gymbox er ikke å anbefale. Evo vet jeg ingenting om utenom at de så og si har døgnåpent og er delvis ubemannet. Ellers har du Spenst på brygga, men kan heller ikke uttale meg om det, da jeg ikke har vært der eller kjenner noen.

Express Gym på selbak har gode åpningstider og greie apparater. Få treningstimer og tidvis ubemannet.

Elixia i Dikeveien er bedre enn kråkerøy, men synes det ofte er overfyllt og lukter svette:p

Ellers har du fresh fitness (199 kr i mnd uten binding) og de skal visst ha de fleste apparater og veldig god gulvplass

Det er omtrent 24 treningssenter her i byen. Flere enn vi trenger, men valgmulighetene skal det ikke stå på!

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...