Gå til innhold

raw kake oppskrifter


Anbefalte innlegg

Er det noen her som driver med dette og har en oppskrift dere ser går igjen og igjen i deres hus?

Har en dåp for tur og lurte på å diske opp noe veldig ukjendt for folk å fe.

dere kan sitere til mange internett sider men ønsker noen spesielle som dere har prøvd og liker,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser noen oppskrifter står d at nøttene skal ligge i et døgn før de brukes. Er d uansett hva man skal lage eller passer d best med bløtlagte nøtter på kaker og tørre på konfekt? Og om jeg tar opp kaka fra frysen og tiner den i et døgn i kjøleskap for å servere. Er d da mulig og fryse den da igjen eller må man spise d opp da?

Såg nå dadler skal ligge i bløt de også. Noen som vet eller har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den brownisen va kjempe go!!! Naaaaam. Den er nå innført i sortimentet mitt :)

Men prøvde en kake tok litt feil på mellom laget :/ kor mye kokosolje i kokosmassen.... men men.

Og hadde i yacon pulver.... føler d ikke søtner kakene så mye. Eller er d jeg som ikke har fulgt med i tiimen. Laget 2 med bær en som chashew som base i fyllet og en med kokos i midten og bærlag på toppen... en m bringebær og det en m jordbær. Men no e ej redd d ikkje e søtt nok... ditta kan bli intr.

Har ikke lucuma... gir denne noe spess smak? Søtning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Absolutt! Jeg hjelper deg gjerne med noen unike og deilige oppskriftsideer til dåpsfeiringen din. Selv om det er utallige alternativer tilgjengelig på nettet, kan jeg foreslå noen få velprøvde oppskrifter som folk har en tendens til å like og som du kan vurdere å servere på arrangementet ditt. Her er noen ideer:

Absolutt! Jeg hjelper deg gjerne med noen unike og deilige oppskriftsideer til dåpsfeiringen din. Selv om det er utallige alternativer tilgjengelig på nettet, kan jeg foreslå noen få velprøvde oppskrifter som folk har en tendens til å like og som du kan vurdere å servere på arrangementet ditt. Her er noen ideer:

Fylte paprika: Denne retten tilbyr en herlig kombinasjon av smaker. Du kan fylle paprika med en blanding av krydret kjøttdeig (som biff eller kalkun), ris, grønnsaker og krydder. Stek dem til paprikaen er møre og fyllet er gjennomstekt. Du kan finne ulike oppskrifter på fylte paprika på nettsteder som AllRecipes.com eller FoodNetwork.com.

Bakt laks med mangosalsa: For en forfriskende og tropisk vri, prøv å servere bakt laks med en side av levende mangosalsa. Laksen kan krydres med urter, krydder og en skvis sitronsaft før den bakes til perfeksjon. Mangosalsaen kan lages med terninger av mango, rødløk, jalapeño, koriander, limejuice og en klype salt. Denne kombinasjonen gir en herlig balanse av smaker. Du kan finne oppskrifter på bakt laks og mangosalsa på nettsteder som www.delicia.no eller BBCGoodFood.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...