Gå til innhold

Redd for å feile -igjen....


Jaffa86

Anbefalte innlegg

MEN jeg må ikke glemme at det ikke er bodyfitness jeg driver med, og heller ikke skal drive med...jeg vil bare være sunn og sterk =)

DETTE er noe mange her inne og andre steder bør ha i bakhodet.

jeg ser ingenting galt i å hente inspirasjon og motivasjon til trening og kosthold fra atleter, enten det er kroppsbyggere, styrkeløftere, bikini/body fitness. Men, og dette er et stort MEN, det er viktig å huske på at man selv ikke skal trene/spise til en sceneform eller konkurranseform som en del av disse gjør. Har selv måttet ta meg selv i nakken på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DETTE er noe mange her inne og andre steder bør ha i bakhodet.

jeg ser ingenting galt i å hente inspirasjon og motivasjon til trening og kosthold fra atleter, enten det er kroppsbyggere, styrkeløftere, bikini/body fitness. Men, og dette er et stort MEN, det er viktig å huske på at man selv ikke skal trene/spise til en sceneform eller konkurranseform som en del av disse gjør. Har selv måttet ta meg selv i nakken på dette.

Ja, jeg har sett dette jeg og. Er en av grunnene til at jeg liker Nia, hun har vært gjennom både spiseforstyrrelse og andre utfordringer, og hovedbudskapet er at vi skal bruke vårt eget utgangspunkt. Jeg er interessert i å komme i bedre form, men ikke til konkurranser, ser ofte på forumet her også at det er mange som ser ut til å leve på diett mer eller mindre konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, og takk for svar =)

vi var jo utrolig like da ;)...jeg er bare litt høyere...hehe...også dette med å være fornøyd med kroppsdeler, dette gjelder de samme som for deg...

skal skjekke ut linken du sendet =) bra med inspirasjon. følger k.weber, som jeg har sannsen for. finnes jo mange som silje mariela og Fitness nora, som ser super bra ut...MEN jeg må ikke glemme at det ikke er bodyfitness jeg driver med, og heller ikke skal drive med...jeg vil bare være sunn og sterk =)

Å mislike sine egne kroppsdeler har vært en utfordring, ;) utrolig lett å se seg blind for forandringer, jeg sto plutselig foran speilet og oppdaget at armene ikke så ut som mine egne lenger!

Jeg skal innrømme at Silje Mariela og FitnessNora kan inspirere meg, fordi jeg synes de ser bra ut og at jeg ser at det er mulig å få det til. MEN som du sier og, jeg må ikke glemme hva JEG driver med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mislike sine egne kroppsdeler har vært en utfordring, ;) utrolig lett å se seg blind for forandringer, jeg sto plutselig foran speilet og oppdaget at armene ikke så ut som mine egne lenger!

Jeg skal innrømme at Silje Mariela og FitnessNora kan inspirere meg, fordi jeg synes de ser bra ut og at jeg ser at det er mulig å få det til. MEN som du sier og, jeg må ikke glemme hva JEG driver med :)

Absolutt. Det er vanskelig å se endringene fordi de kommer så gradvis. Og da er det greit å ta litt bilder i speilet av og til. Man behøver jo ikke å legge dem ut her om man ikke vil. Logge kroppsmål med jevne mellomrom.

Selv jobber jeg med å kvitte meg med mageflesket, noe som har vært med meg siden jeg var barn. Jeg merker jeg er veldig utålmodig, men minner meg selv stadig om at ting tar tid. (Da hjelper det ikke med artikler som "Se Mats/Thereses utrolige endring på bare 12 uker" selv om jeg har glad på deres vegne).

Og ja, man skal jobbe med det man vil forbedre eller endre. Men man skal også ta seg tid til å se på det man er fornøyd med mens man holder på. Enten det er armer, eller i mitt tilfelle, bein.

Bli inspirert av FitnessNora, Silje Mariella, Kristine Weber, Kristine solhaug, Larissa Reiss, CT Fletcher, Arnold, Franco Columbo, Frank Zane, Vince Gironda, selvom om du er milevist unna dem i hva man ønsker å oppnå. Bruk tankegangen til disse menneskene, få drivkraft, tips, råd og vink fra den stien de allerede har gått opp.

Det viktigste er kanskje å huske på følgende i dette som livet ellers; Det er ingen rett linje mot målet, det er prøve og feile, prøve og klare, som er oppskriften på suksess!

Lykke til til deg og alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...