Gå til innhold

skuldersmerter- Føler jeg har prøvt alt


Anbefalte innlegg

Veldig lett facepull som du klarer 12-15 reps med. kjør gjerne 2-3 sett.

Utoverrotasjon i kabel er også fin. 1-2kg, 20-25 reps, 2-3 sett.

Gjør det gjerne 2-3 ggr i uken.

Disse øvelsene har gått fint og kjenner null smerte. Men innoverotasjon deriomot? Er det noen grunn til å ikke gjøre den kontra utoverrotasjon? Har prøvd dette noen ganger og kjenner det akkurat der jeg har vondt i skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sliter selv med skuldra mi, har hatt skaden min ca litt over 1 halvt år. kjennes ut som beinet skraper i et annet bein inni der, legen sa at det var dårlig "plass" inni skuldra for beina så de må muligens gå inn i skuldra å skrape på begge sidene inni der,

men han trodde også det kunne være senebetenelse inni der også, så har fått noen sterke smertestillende for det og kortison i pilleform, venter på å få tatt MR bilde av skuldra, våkner altid 5-6 ganger om natta at jeg ligger feil og har dritt vont i skuldra.

klarer å trene alt bortsett fra benk, skråbenk flys og skuldre, der må jeg trene veldig lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...