Gå til innhold

no brain no gain97

Medlemmer
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om no brain no gain97

  • Rang
    Nykommer
  1. http://www.iform.no/pub/art.php?id=1267#.UkxgsIZT5iJ kan kansje hjelpe.
  2. kjører +- denne oppvarmingen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1267#.UfURLo17Lfg Mener ryggen krummer seg når jeg strammer rumpen i topp posisjon
  3. Hei hørte for en stund siden at en burde stramme rumpa i knebøy. Noe jeg har gjort den siste tiden, før jeg så i speilet når jeg utførte knebøy at ryggen automatisk krummet seg hver gang jeg strammet rumpen fordi hoftene automatisk tiltet forover. Betyr dette at jeg ikke skal stramme rumpen, eller gjør jeg det feil?
  4. Hvordan foregår lockouten til knebøy. Det står veldig lite om akkurat dette på nettet. Om man skal stramme rumpen og ta knærne helt ''ut'' eller ikke. Viss jeg gjør dette ser det ut som knærne roterer innover akkurat i lockouten og ut igjen på vei ned. Har blitt et aktuelt tema ettersom jeg har fått smerter i knærne.
  5. Jeg tenker at siden jeg får smerte av den øvelsen er det den RC øvelsen jeg burde gjøre mest for å motvirke og forebygge smertekilden
  6. Viss du kjenner smerte ved innoverotasjon, burde du droppe øvelsen eller?
  7. Har slitt med skuldrene lenge og trener bla RC øvelser. Den eneste RC øvelser jeg får smerter fra er innoverotasjon, burde jeg trene dette da eller droppe det?
  8. leste forresten her at innoverrotasjon var det dummeste en kunne gjøre viss en hadde smerter i skulderen. http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=904
  9. Disse øvelsene har gått fint og kjenner null smerte. Men innoverotasjon deriomot? Er det noen grunn til å ikke gjøre den kontra utoverrotasjon? Har prøvd dette noen ganger og kjenner det akkurat der jeg har vondt i skulderen.
  10. Når jeg trener generelt og gjør mobilitets øvelser for skuldrene, hever høyre skulder seg. Uavhengig av om jeg presser skuldrene ned og skulderbladene sammen som det holder. Et eksempel er under pullups. Hva kan grunnen være?
  11. Problemet når jeg kjører klassisk markløft er at beina kommer i veien for armene viss ikke jeg har et ganske bredt grep -takk for svar
  12. Slenger inn 2 spørsmål her. Skal du presse skulderbladene sammen eller skal du bare ha en nøytral skulder posisjon. Har hatt problemer med skulderbladene. En annen ting jeg lurer på om det er greit å ha smalere enn skulderbred benstilling, eller går dette utover hoftene?
  13. Tenkte jeg kunne prøve en periode med RC øvelser og se om jeg merker endring. Isåfall hvilke øvelser, hvor mange set,rep, og hvor ofte?
×
×
  • Opprett ny...