Gå til innhold

Er det sånn at bikinifitness er jenter som var modelltynne på forhånd??


newbody2014

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg vet lite om utgangspunkt for de som holder på med bikinifitness.Men ser liksom ikke for meg at dt er en person som har vært slapp og veldig overvektig(20-30kg) som starter med det.

Ser ut som de fleste er naturlig slanke/tynn og bygger seg opp derfra.Er vel ikke hvem som helst som har den rette fysiken til å starte med det heller. Noen som kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Jeg må si at jeg vet lite om utgangspunkt for de som holder på med bikinifitness.Men ser liksom ikke for meg at dt er en person som har vært slapp og veldig overvektig(20-30kg) som starter med det.

Ser ut som de fleste er naturlig slanke/tynn og bygger seg opp derfra.Er vel ikke hvem som helst som har den rette fysiken til å starte med det heller. Noen som kan svare på dette?

Svarer ikke direkte på spørsmålet ditt. Men ja, det er fullt mulig å gå fra overvektig/"feit" til bikinifitness osv...Til syvende og sist så handler det ikke om "den rette fysikken" :) Det handler om vilje, dedikasjon og tid. Den rette fysikken kan du bygge, men ting tar tid :)

Se den forvandlingen! -Bergens Tidende

Sjekk hva Madelen (20) fra Kristiansand klarte på rekordtid! - Fitnessbloggen

Edit: missi var før meg ang Asta(BT) ligger flere artikler om henne på treningsforum osv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer ikke direkte på spørsmålet ditt. Men ja, det er fullt mulig å gå fra overvektig/"feit" til bikinifitness osv...Til syvende og sist så handler det ikke om "den rette fysikken" :) Det handler om vilje, dedikasjon og tid. Den rette fysikken kan du bygge, men ting tar tid :)

Se den forvandlingen! -Bergens Tidende

Sjekk hva Madelen (20) fra Kristiansand klarte på rekordtid! - Fitnessbloggen

Edit: missi var før meg ang Asta(BT) ligger flere artikler om henne på treningsforum osv også :)

Ja den forvandlingen fra bergens tidene var inspirerende :D hun hadde jo mer strekkmerker på magen enn meg.. :-O ja tydeligvis kan det meste være mulig ved rett motivasjon og selvdisiplin :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne_

Christina Strøm Fjære veide vel rundt 64kg i form, det samme med hun med det røde håret som vant overall i en konkurranse i år. Jeg husker det fordi begge de er høye jenter (rundt 175), slik som meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jeg ser hun er 158cm og veide 51 kg på konkuransen det vil si en bmi på 20.4(dette er seff muskler)det vil si at en person på 175cm måtte veie ca 62-63 kg.

Ikke nødvendigvis, dette kommer ann på klasse og din muskelmasse :) 175 er f.eks den høye klassen :) mens hun er i den lave klassen :) Ikke ha vekten som målet, ha målet som hva du trives med og deretter juster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Det er et helt fint pekepinn da :) hvis jeg tar meg selv som eksempel, så har jeg som mål å bli minst like muskeløs som bikinivinnerne. Dvs at jeg aldri vil veie noe mindre enn rundt 65kg, noensinne (men gjerne mer) Jeg har samme bmi som da de var i form nå, men med mer fett (og mindre muskler).

Da er det bare en ting å gjøre: MER GAINZ!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis, dette kommer ann på klasse og din muskelmasse :) 175 er f.eks den høye klassen :) mens hun er i den lave klassen :) Ikke ha vekten som målet, ha målet som hva du trives med og deretter juster!

ja hva som er trivsels vekt for meg vet jeg ikke helt.

Tidligere veide jeg 74-75 kg noe som for så vidt var greit,men jeg følte meg likevel nokså kvapsete/slapp i fisken.

Den gangen trente jeg stort sett bare cardio og noen ukonsentrerte styrketimer i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun har fjernet hud vet jeg.. hun har et arr.. ble nok en del løshud..

Ja da har hun tatt mageplastikk.Da forstår jeg at hun har klart å få så flat mage,ellers hadde hun nok hatt litt slapp hud nederst på magen etter 30 kg overvekt og graviditet... Er som jeg har trodd da at eneste måten å få helt flat mage etter mye overvekt er kirurgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...