Gå til innhold

Anna Anka går ut mot Elander!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvor han tar æren, men har man vært personlig trener for noen, så har man trent vedkommende. Det kan da ikke være breaking news at (kjendis)trenere bruker klienter som man faktisk har trent som referanse

Jeg vet ikke hvorfor Anka er så kjent. Første gang jeg hørte om henne var avsugnings-kommentaren. Også var hun på skal vi danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg føler Elander med dette er "avslørt". Han motsier seg kanskje litt når han både ramser opp noen navn og påstår klienforholdene er konfidensielle, men jeg har ikke vanskeligheter med å tro at en plutselig journalisthenvendelse til noens agent medfører at agenten benekter alt kategorisk.

Må også si jeg ler litt av Anka som altså er fitness-dame blitt. "Den kroppen jeg har i dag hadde han aldri klart å få til, fordi han ikke har den kunnskapen som skal til." Mulig det er mine fordommer som slå til, men jeg kan egentlig ikke se for meg Anka som kompetent i noe som helst. Tipper hu er med på hver eneste jævla lille mongofitnesstrend som finnes i Hollywood, helt uten mål og mening. Det hun lykkes med ser først og fremst ut til å være et lavt kaloriinntak samt rundhåndet omgang med plastisk kirurgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...