Gå til innhold

Hva er din primære proteinkilde?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en blåhval på 130 000kg på stanga en dag, fy faen den var tung å dra opp. Fikk heldigvis hjelp av en kompis som har trent RYP i 5mnd, så det gikk bra til slutt. Nå har vi mye mat, og naturligvis blir blåhval min primære proteinkilde fremover. Fikk spesialtilbud 1530 frysere på Elkjøp her en dag, så lagring er ikke noe problem. Nå kan mine tipp-tipp-tippoldebarn nyte en middag mange generasjoner frem i tid. Fisket av sin tipp-tipp-tippoldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser folk leiter etter FP kylling.. Det er store leverandør-problemer med å få dette (aner ikke hvordan/hvorfor)

MEN Rimi har 2kg frossen kyllingfilet til 10-15kr mer, eneste positive med Rimi :))

Rimi faktisk! Trodde ikke de hadde noe billig, annet enn det som eventuelt er på tilbud. Takk for tipset, da stikker jeg innom Rimi i nærmeste framtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...