psychgeek Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Dette spørsmålet har kanskje blitt stilt tidligere, men jeg prøver meg likevel: Er det frarådet å trene styrke "dagen derpå"? Vi snakker en helflaske vin, og jeg føler meg ganske uggen, men det er så sjelden jeg har en helt fri dag, så det er fristende å presse seg gjennom en økt likevel. Kanskje vente til kvelden... Siter
aamtw Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Ikke bra for hjertet med en hard økt dagen derpå. En fridag har sjelden skadet noen Siter
Grishnackh Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Hiv i deg ein svær gainer, noen kopper trippel iskaffe, ein burger og noe pre workout og du e good to go Myr 1 Siter
psychgeek Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 Hiv i deg ein svær gainer, noen kopper trippel iskaffe, ein burger og noe pre workout og du e good to go *ler* Jeg hakke peiling på hva du nett anbefalte meg. Gainer? pre-workout? Siter
Grishnackh Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 *ler* Jeg hakke peiling på hva du nett anbefalte meg. Gainer? pre-workout? Allt som kan få futt i kroppen Ei sleiv med glykose kan jo også brukast Ei flaska vin e jo ikkje all verden so da e no berre å hiva seg i da ( kan kansje droppa kardioen da siden da kan bli litt kvalmt ) Siter
Myr Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Skal du trene for å trene, eller trene for resultater? Jeg regner med det er sistnevnte, og da trenger du selvsagt hviledager. Å aldri ha treningsfri er bare dustete og det er alltid de svakeste som skryter av det. psychgeek 1 Siter
psychgeek Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 Ja, du har rett i det, Myr. Jeg tar fri Myr 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.