Gå til innhold

Ulik/ujevn latts.


Aldara

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at det i trene begge uavhengig bare blir tull. Men jeg kommer til å prøve å kjøre en hånds nedtrekk på den svake siden litt frem over. Samtidig så skal jeg konse mer på det som har blitt nevnt om teknikk og muskel kontakt.

sant det, gjør det som gjør at du får aktivert latsene, kom kun med tips om hvordan du kunne få aktivert de.

Jeg påkrevde ikke at du skulle trene unilateralt(en side) på ryggen. lykke til med å få fyr på latsene.(y)

Ser sjokobjarkøy har fyrt opp en video her av nedtrekk teknikk. Veldig bra demonstrasjon Sjokobjarkøy . uansett lykke til med latsingen da Aldara ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, problemet er jo vanligvis at folk bare drar.. og tenker ikke noe mer over det. Er man utrent og ikke sterk nok i støttemusklatur til å holde feks skuldrene nede så blir det bare kaos..

jeg posta denne videoen ifjor i en lignende tråd for å illustrere hvordan jeg hvertfall gjør det i alt av både nedtrekk- og roøvelser.

Bra video.. Hadde litt å hente der.

Trening i går, prøvde ut nedtrekk med "skeivt" grep.. dvs at jeg holdt lengre ut på stanga med den "sterke" hånden og et mer smalt grep med problem siden. Av en eller annen grunn så fikk jeg veldig bra kontakt på den siden som trøbbler.

ser helt ånnas ut når jeg driver på men la gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

markløft med supinert grep.

Når man kjører markløft så er det mange som kjører med låsegrep tilogmed under oppvarming, hvis man ikke bytter på låsegrepet (høyre over, venstre under, høyre under og venstre over) så kan det faktisk resultere i "skeive" ryggstrekkere/lats

Jeg ville kanskje anbefalt markløft hvor du prøver ut hvilke låsegrep som aktiverer den siden som du har trøbbel med og kjørt på med det for å se en endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...