Tor-Arne Njaamo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvordan løser dere julebordssituasjonen? Jeg skal på julebord både onsdag og torsdag. Og kick off tur til Tyskland på lørdag. Fortiden så spiser jeg etter PF og trener PHAT. Hvordan løser dere slike situasjoner, når en prøver å være ganske seriøst når det kommer til å få resultater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve Vereide Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 "Spar" på kaloriene tidligere på dagen, men prøv likevel ikke å gå på en smell når du kommer på julebordet. Unngå å overspise, og ikke fyll tallerkenen med det aller mest usunne Kan være greit å ta en god kardio-økt i forkant/etterkant av julebordet. OG, ikke minst - kos deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Julebord pleier å innebære julemiddag på kvelden, så PF burde vel være greit her. Men maten kan være svært kaloririk, så det gjelder å vite hva som inneholder hva. Det er jo ikke alltid like lett å vite hva en blir servert, men kalkun, lutefisk, surkål og rødkål er i hvert fall relativt kalorifattig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Arne Njaamo Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Takk for gode ord Skal prøve å tenke på denne uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Om jeg ikke er på diett så går jeg ikke noe mer ekstremt til verks enn å holde meg til de bedre alternativene av det som blir servert og trener som vanlig Er det ekstremt bra selskap så nyter jeg alkohol i tillegg, men det er sjelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjør på , bare julebord ett par gang i året! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baliba Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg går utifra at poenget med tråden er å få tips til å unngå de store skumle julekaloriene..? - Hva er det eventuelt med disse julebordene som er så negativt med tanke på resultater? Det er hva man gjør over hele linja, hele året, over hele spekteret osv som avgjør hvilke resultater man får, ikke hva man gjør på enkelte dager. Et par julemiddager utgjør uansett ingen dramatiske forandringer i kroppssammensettning, så sant man ikke stod ferdigdeffa på en scene rett før måltidet. Hvordan løser jeg julebordssitasjonen? Spiser så mye jeg klarer uten å kaste opp (det har bare skjedd en gang:wub:). PF er også et alternativ som Vegard har skrevet om: http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-til-jul/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.