Gå til innhold

Julebord


Tor-Arne Njaamo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julebord pleier å innebære julemiddag på kvelden, så PF burde vel være greit her. Men maten kan være svært kaloririk, så det gjelder å vite hva som inneholder hva. Det er jo ikke alltid like lett å vite hva en blir servert, men kalkun, lutefisk, surkål og rødkål er i hvert fall relativt kalorifattig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går utifra at poenget med tråden er å få tips til å unngå de store skumle julekaloriene..?

- Hva er det eventuelt med disse julebordene som er så negativt med tanke på resultater?

Det er hva man gjør over hele linja, hele året, over hele spekteret osv som avgjør hvilke resultater man får, ikke hva man gjør på enkelte dager. Et par julemiddager utgjør uansett ingen dramatiske forandringer i kroppssammensettning, så sant man ikke stod ferdigdeffa på en scene rett før måltidet.

Hvordan løser jeg julebordssitasjonen? Spiser så mye jeg klarer uten å kaste opp (det har bare skjedd en gang:wub:).

PF er også et alternativ som Vegard har skrevet om:

http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-til-jul/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...