Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er greit å skyte inn, til de som sier at "du kan umulig ikke gå opp om du inntar 6 000 kcal": Joda, det er mulig. ;) Jeg er et bevis på det selv, og endte på ~ 8 000 kcal daglig for å fortsette ferden oppover da jeg veide ~ 95 kg og var på bulking m/hjelp fra Eirik Sandvik (bare for å presisere at det ikke var rare tall fra mitt hode). Om man er svært aktiv, trener mye, har en aktiv jobb (f.eks. PT) og har bra masse, er det mulig å bli stuck på sånne kcal-tall, selv uten å være hardcore-bygger på 110 kg.

Husk at ting tar tid, du vil ikke gå alt for fort opp i vekt å legge på deg unødvendig mye fett. Been there done that. :)

Fikk beskjed at jeg burde ta det med ro med fett'et, la på meg ca 1,30 kg i uken nå i 5-6 uker. Så nå er det og ta det med ro, men vil helst opp på 85 før jeg virkelig føler meg safe med å ligge i mellom 80 - 90 :)

• 3 uker senere...

Annonse

Mass Muntant kommer jeg jo til å kjøpe selvfølgelig når det kommer ut på tilbud.

Jeg brukte Mutant Mass med sjokoladesmak for en stund siden. Vet ikke om det var den, eller at jeg ble mye mer bevisst på hva jeg spiste som hjalp mest, men den smakte i hvert fall godt! :)

To deler H-melk, en del Fløte= Supermelk ™©

Smaker bedre, og mye bedre på næringsstoffer og mikronutrients enn sukker.

evt GOMAD, opp til fire liter melk om dagen, alt ettersom hvor mye du trenger.

Burde fint gå ann å gå opp i vekt uten maltodekstrin.

Hvordan er det med gainer? Er det sånn at man burde ta det isteden for proteinpulver?? Vet at man også trenger karbohydrater etter trening, men om man tar en protein Shake rett etter trening..å spiser havregrøt ell lignende etter trening, så trenger man ikke gainer?

Eller er gainer for de som har lite fett på kroppen så de trenger noe å "bygge" på?? For min del har jeg litt ekstra fett på

Kroppen, ikke mye..men nok til at jeg personlig ikke føler at jeg trenger noe mere...

Kan noen gi meg en liten innføring ell tips her ang hva jeg burde ta etter trening eller hva man burde spise ?? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...