Gå til innhold

Jeg har elveblest - har du? Skal vi snakke sammen?


KristineH

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt elveblest i flere år. Gått bort imot 3 år, og det gikk fint før og ta en zyrtec. Nå, er alt helt umulig. Har våknet opp flere ganger om natten og klødd meg ihjel. Har store sår overalt, og det er verst når elveblesten kommer under føttene. Klarer så vidt gå, og hendene er helt oppblåst. Fikk gå på steroide piller i 4 dager (de tok vekk elveblesten ) Men fikk ikke gå på det mer enn 4 dager, så rett etterpå fikk jeg hele kroppen full av elveblest. Har prøvd uttalige medisiner! Telfast, Syrtec, cetrizerin osv. Har vært utallige ganger hos legevakten men ikke funnet ut hva jeg reagerer på. Jeg vet jeg har kulde elveblest men hver morgen får jeg elveblest. Uansett hva jeg spiser eller drikker. Lever kun på vann og brød for tiden, men ender opp med elveblest hver dag. HAr også funnet ut jeg har kronisk elveblest.

En desperat 19 åring spørr derfor: ER DET noe som kan stoppe elveblest? Hvilke medisiner annbefales? Hva kan styrke mitt immunforsvar? Noen som har det samme og sliter?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ny her! Jeg sliter også veldig med elveblest. Hver natt klør jeg meg ihjel og neste dag våkner jeg opp med røde vabler overalt. Hele ansiktet, leppa er opphoven, lår, under føttene, hender, armene osv. så og si hele mennesket er rød :confused: Har gått på utallige medisiner men ingenting hjelper. Legene kan ikke spessielt mye heller og jeg har ofte blitt sendt på legevakta på natta for det er så alvorlig at jeg ikke får puste. Jeg aner ikke hva som kan hjelpe. Mister livsslysten rett og slett!:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...