Gå til innhold

Rumpefremgang - før og etter...


Samuro

Anbefalte innlegg

Kanskje litt sært at en gutt spør andre gutter om bilder av baken, men sånn har nå verden blitt. Jeg fikk endelig tatt en litt ordentlig titt på min egen akter, og synet var mildt sagt bedrøvelig. Ingen muskler, og antydninger til cellulitter - noe jeg trodde gutter ikke kunne få.

Så i søken etter inspirasjon spør jeg dere; hva kan man egentlig oppnå med målrettet og effektiv trening av rumpe? Kom igjen, menn (og gjerne kvinner, for all del!), hvis det er i tråd med forumets regler så setter jeg pris på så tydelige bilder som mulig. Jeg vil gjerne vite om det er mulig å korrigere dette stusslige partiet på en ellers greit trent kropp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ingen bilder av min egen ræv, men den består må hovedsaklig av muskler med et fettlag utapå, som resten av deg, og DE delene er det jo ingen problemer å fikse litt på, hvorfor burde stumpen være annerledes?

Mer belastning over tid gir større og fastere muskulatur, som burde gi betydelige økninger av bakendens eyecandyfaktor

Det finnes jo tross alt ingen* jenter som ikke kunne tenkt seg ennm finere hekk; ; klarer de klarer du:)

Tre tips for mer flatterende røv - glute bridges, markløft, og dyp knebøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...