Gå til innhold

Null energi og muskelverk!


ettena88

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg slitt med lite energi, ømme og pulserende muskler i armer og bein. Er svimmel når jeg reiser meg for fort, har null appetitt og vil bare sove heletiden.

Har ikke klart å trene på en måned, uten om noen turer i skogen. Før dette trente jeg 3-5 dager i uken. Kostholdet består av for det meste kjøtt, fisk, skalldyr, grønnsaker og magre meieriprodukter. Og er ikke noe endret.

Lurer på om noen har hatt det slik? en ide om hva dette kan vere? Og hva jeg kan gjør for å bli bedre?

Føles ganske håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik. Jeg var hos legen, fikk bare positive tilbakemeldinger på prøver, og ikke bare var de bra. De var perfekte.

Men fant jeg noe som funket for meg. Hovedingrediensen er å ikke blir for vandt med å late meg på sofaen.

Deretter: Kutte ned på godteri og brus, eller kutte det helt ut. Det gjorde jeg. Kuttet ned drastisk på kaffeinntaket. Sluttet å røyke (snusen overtok) Generelt prøvde jeg å stille meg mere positiv til alt.

Det ligger mye i hodet, de som sier at det er forskjell på psykisk og fysisk utmattelse, vet ikke hva de prater om. Om du går å tenker mye, bekymrer deg osv så kan dette medvirke til at du blir sliten i hodet og fysisk på kroppen.

Men du burde uansett ta en tur til legen for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...