Gå til innhold

Erstatning for tran


Snowy

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Syden i 14 dager og skulle så gjerne tatt med meg tran, men tar ikke sjansen da jeg er redd flasken kan knuse på turen ned. Jeg kan selvfølgelig helle den over på en liten plastflaske og ta med i håndbagasjen, men er redd den vil harskne. Hvilke alternativer kan jeg evt gå for i stedet for tran som enkelt kan tas med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til Syden i 14 dager og skulle så gjerne tatt med meg tran, men tar ikke sjansen da jeg er redd flasken kan knuse på turen ned. Jeg kan selvfølgelig helle den over på en liten plastflaske og ta med i håndbagasjen, men er redd den vil harskne. Hvilke alternativer kan jeg evt gå for i stedet for tran som enkelt kan tas med?

Jeg synes - blås i det. 14 dager uten tran, gjør ikke noe galt med helsen din. Spis 3-4 måltider med fisk i syden, om det finnes. Hvis ikke, ingen skade skjedd uansett. Tran kan uansett være harsk når du kjøper den. Smaker den balle og ikke fersk fisk bør du tømme den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes - blås i det. 14 dager uten tran, gjør ikke noe galt med helsen din. Spis 3-4 måltider med fisk i syden, om det finnes. Hvis ikke, ingen skade skjedd uansett. Tran kan uansett være harsk når du kjøper den. Smaker den balle og ikke fersk fisk bør du tømme den ut.

Har opplevd å ha kjøpt harsk tran ja. Men så lenge jeg drikker tran smaker jeg om den er harsk eller ikke - verre med kapsler. Anyways: Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å ha kjøpt harsk tran ja. Men så lenge jeg drikker tran smaker jeg om den er harsk eller ikke - verre med kapsler. Anyways: Takk for svar :)

Ellers kan du jo bunkre opp omega 3 i kroppen. Hiv i deg tre bokser med makrell i tomat hver dag inntil avreise (som - om du gjøre dette forsøket - antageligvis ikke kan komme raskt nok :yuck: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...