Gå til innhold

Trener du dagen derpå? og i så fall hva?


Sara

Anbefalte innlegg

Det meste jeg har hørt og lest av artikler om trening dagen etter man har drukket, stiller seg negativ til det. Men mange tar det vel ikke så nøye, og trener i vei.

Velger du å trene dagen derpå? og eventuelt hva? lett/ tung styrke, intervalløkter, lett jogg, lang gåtur, osv.? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke så mye om det lønner seg eller ikke å trene dagen derpå, men med tanke på kun prestasjon kommer det vel litt an på hvor mye man har drukket, sovet, spist etc? For min del funker det uansett mengde alkohol konsumert dritdårlig med trening dagen derpå. Etter fire forsøk med tung styrke dagen derpå har jeg gitt det opp, for det er som regel null energi å hente fra kroppen min. Prøvde meg på en lett økt også en gang, men da svettet jeg nesten bort etter første øvelse :rofl: Kan til nød ta meg en joggetur, men som regel blir det til en lang og rolig gåtur med musikk på ørene i fin natur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

såå glad for at jeg ikke blir fyllesyk. er rett og slett for vant :confused:

Jeg burde være vant etter masse år som bartender og 3-4dagers bendere midt i uka. Jeg blir sjelden fyllesjuk i form av kvalme osv, men jeg får enormt vondt i hodet noen ganger pga dehydreringa tipper jeg, samt mister ALL energi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde være vant etter masse år som bartender og 3-4dagers bendere midt i uka. Jeg blir sjelden fyllesjuk i form av kvalme osv, men jeg får enormt vondt i hodet noen ganger pga dehydreringa tipper jeg, samt mister ALL energi :p

hahaha!!! jeg leste "3-4 dagers BENNERE" som i stå... kjempemoro!

vondt i hodet og slapp er jeg alltid, men jeg overser det og trener likevel. da føler jeg meg som regel bedre etterpå :) meen det hender jo selvsagt at det blir en potetgulldag på sofaen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha!!! jeg leste "3-4 dagers BENNERE" som i stå... kjempemoro!

vondt i hodet og slapp er jeg alltid, men jeg overser det og trener likevel. da føler jeg meg som regel bedre etterpå :) meen det hender jo selvsagt at det blir en potetgulldag på sofaen også ;)

Haha, syke lille pike :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...