Gå til innhold

Lønn som treningsansvarlig..??


lillestjerne

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg hadde 140,- som instruktør og PT. Som instruktør er det vel helt greit, som PT bør det være mye bedre betalt. Skal sies at jeg ikke har noen utdanning, kun erfaring. Har du ansvaret for alt det du nevner bør du ligge fra 170 og oppover. Kommer sikkert helt an på erfaring, hvilket treningssenter/kjede osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jobbe i resepsjon, som trenings-veileder osv har hos oss utbetalt 135,- i timen.... he he..

Jeg har helger der jeg har ansvar for treningsenteret helt alene, åpne, stenge, rydde osv osv.. 9 timer lørdag og søndag.. 135,- i timen.

Som pt, kommer det veldig ann på hva kunden er villig til å betale for, hvor mange kunder osv osv..

Du sier utbetalt ? Har du da regnet etter skatt etc?:) De fleste får oppgitt timelønn før skatt etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sånn det er og jobbe på helsestudio. Man får det man jobber for. Selger man mer, ja da tjener man mer. drikker man kaffe på kontoret hele arbeidsdagen, når inntektskilden di er ute i studio og trener, så blir det ikke mye cash i lommeboka :) (om man er PT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er sånn det er og jobbe på helsestudio. Man får det man jobber for. Selger man mer, ja da tjener man mer. drikker man kaffe på kontoret hele arbeidsdagen, når inntektskilden di er ute i studio og trener, så blir det ikke mye cash i lommeboka :) (om man er PT)

Selger hva da? Er vel butikken i sin helhet som selger produktene hvorda de som jobber i "kassa" får den lønna fra studioet. Hvis det er salg av PT timer du mener så skjønner jeg, men den ble litt uklar.

Nå har ikke jeg jobbet som PT på et studio, men regner vel med at studioet også krever sin del av kaka for at du skal gå rundt i dems klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger hva da? Er vel butikken i sin helhet som selger produktene hvorda de som jobber i "kassa" får den lønna fra studioet. Hvis det er salg av PT timer du mener så skjønner jeg, men den ble litt uklar.

Nå har ikke jeg jobbet som PT på et studio, men regner vel med at studioet også krever sin del av kaka for at du skal gå rundt i dems klær?

PT jeg mente ja.

Mer ansvar=mer inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...