Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trålet nettet etter "matutofrdringer", men finner ingen. Tenker da på type "spis denne 2kgs hamburgeren på 1 time, få måltidet gratis" eller noe lignende. Om dere har sett Man vs. food skjønner dere hva jeg mener. Uansett, noen som vet om gatekjøkkener/restauranter som har noen lignende utfordringer?

Helst på Østlandet.

Fortsetter under...

Skrevet
Det eneste litt morsomme jeg vet om er Terningen i Hausmannsgate hvor du kan rulle to seksere og få maten gratis.

Takk for svar :) Er ikke så farlig om maten er gratis eller ikke. Ønsker en utfordring rett og slett ;)

Annonse

Skrevet

Haha, burgeren på TGI er no match ! :p Må selvfølgelig ha to-tre desserter etter burgeren (y)

Skrevet

Har en YX i området her som tilbyr kilosburger, og spiser du den opp på 20 min, så får du den gratis :)

Har ikke prøvd enda, men kan helt egentlig ikke se for meg at det er noe problem, har bikka i meg en burger som bikka 1.2kg (med brød og alt) på 15-20 min fra før..

Om dette gjelder alle YX vet jeg ikke, men du kan jo spørre? :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...