Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som sliter litt med å finne seg klær i butikker?

Sliter som F, men å finne meg klær. Alle klesbutikker har tatt inn slim og den moten der, og jeg haaater den. Finner ingen klær whatsoever på noen butikker lenger.

Er veldig glad i Better bodies, og den slags type klær til privaten og trening, og en del fra J&J, men de har stort sett bare slim nå o_O

Noen som kan tipse om bra nettbutikker?

Fortsetter under...

Ser veldig mye bra, mye jeg har lyst på, så kommer det et MEN. Men det jeg vil ha, er i slim o_O Har prøvd et slimplagg før for å se om det var noe som jeg kunne gå i, men buksa til 1200 kr gikk i søpla ettersom 30 dagers returretten var ugyldig.

Prøv å kjøre den litt mer alternative klesstilen goth/emo, faen så dyrt det er! Og ikke minst, vansklig å finne noe brukbart i norske butikker... Heldigvis for meg pleier h&m å kjøre en del rockchickklær innimellom:)

Annonse

Kleshandel er pyton! Om eg først orkar å gå inn i ein klebutikk, og er heldige nok til å kome over noko eg likar, så er det nesten garantert at det ikkje passar. Eg har i allefall det problemet med alt av toppar med ermer, dei går fa*n ikkje på, uten å måtte opp fleire størelsar. Då bli armane bra, men resten som eit telt:grumpy: Buksene som passar i livet får eg ikkje foten gjennom holet nede, fordi alle dongribukser no for tida er så forbaska smale nederst! Normalt store føter går ikkje gjennom opningane...:grumpy:

Hatar kleshandel, og held meg til toppar i elastisk stoff og bukser kjøper eg ikkje før eg absolutt må.

Takke seg til friluftskle og treningskle(y)

Flere enn meg som sliter litt med å finne seg klær i butikker?

Sliter som F, men å finne meg klær. Alle klesbutikker har tatt inn slim og den moten der, og jeg haaater den. Finner ingen klær whatsoever på noen butikker lenger.

Er veldig glad i Better bodies, og den slags type klær til privaten og trening, og en del fra J&J, men de har stort sett bare slim nå o_O

Noen som kan tipse om bra nettbutikker?

Skjekk ut Tcompany hvis de er der du bur (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...