Gå til innhold

beste måte å bygge muskler og brenne fett


Rubenevo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trener styrke (vil ikke bytte program, fornøyd med det jeg har), men lurte på hva som er mest effektivt av reps og frekvens? Hva slags kardio, og hvor ofte?

Og mat: Hva bør jeg spise? ikke sånn hva som er bra, men tenker mer på en diett for muskel og fettbrenning.

Målet er større muskler, tydelig sixpack, altså: En fitnesskropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg trener styrke (vil ikke bytte program, fornøyd med det jeg har), men lurte på hva som er mest effektivt av reps og frekvens? Hva slags kardio, og hvor ofte?

Og mat: Hva bør jeg spise? ikke sånn hva som er bra, men tenker mer på en diett for muskel og fettbrenning.

Målet er større muskler, tydelig sixpack, altså: En fitnesskropp

Som selters sier, og om noen finner den formelen....da vil jeg ha den. Jeg klarer det ikke. For meg og min kropp er det helt klart og tydelig ENTEN styrke ELLER mindre kroppsfett. Hver gang jeg drar ned på kcal, så stopper styrken opp umiddelbart, og som regel går den klart tilbake.

Tror ikke det finnes noen spesifikk reps og sett når det gjelder akkurat det der. Du får mer muskelkondis om du kjører veldig høye reps, over 15-20, og mer volum og styrke under der. Det å løpe eller drive kardio er jo greit, men i tillegg til kardio, så bør du også øke aktiviteten over hele fjøla, mer husarbeid, klippe plenen oftere UTEN oppsamler, sånn at du kan rake det sammen, vask huset IGJEN selv om du gjorde det igår, gå til butikken, luft bikkja dobbelt så mange ganger, ha MYE mer sex osv osv. Kombinert med noe mindre kcal under vedlikehold, så vil six packen komme etterhvert. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...