Gå til innhold

Hvor lenge bør jeg gå på PSMF?


Soli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er grunnen til at du går på psmf ? Hva er dine mål ? For de fleste er det en hard diett, men etter min mening en bra kickstart på en ny og bedre livstil ;) For å svare på spørsmålet ditt. 2-4 uker er ingen problem om du er et friskt menneske, skal du kjøre pmsf over tid anbefaler jeg at du gjør det i samråd med profesjonelle (fastlegen din f.eks).Det er en veldig effektiv diett, har du aldri trent og bare vil kjøre dietten uten å trene er det fare for at kroppen din virker slapp, overflødig hud bland annet. men bruk det som en kickstart og Lykke til ! ;)

NB! broscience

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;-D har alltid vært overvektig, og vil finne ut hvordan det føles å være slank og sprek! Trente noe som heter p90x for et halvt år siden og fikk skikkelig gode resultater. Men så ble det jul og hadde ikke motivasjonen til å fortsette etter nyttår. Og så var jeg dum nok til å legge på meg alt jeg hadde mistet, og litt mer til :-p

2-4 uker skal jeg nok klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "mirakelkur" er tøff, og er man utrent og legger om livsstilen sin vil man kunne møte utfordringer som utmattelse og sykdom da immunforsvaret gjerne ikke er på topp etter lange perioder med "usunn" livsstil.

Når det er sagt såååå, blir du ikke slank og sprek på 2-4 uker når du "alltid har vært overvektig", som du selv sier det.

Endring tar tid, men du kommer til å klare det denne gangen.

Mens du er i gang på PSFM bør du sette opp måltidsplaner, samt legge om hele livsstilen din slik at du ikke faller for karbofristelsen og spiser det tredobbelte av det du burde gjøre med en gang du er ferdig. Da vil du gå opp alt i vekt, og mere til.

Logg spisingen din, altså - skriv ned alt det du spiser og drikker. Alt. Alt. ....til og med den ekstra poteten eller ventebollen da man bare skulle....

Logg treningen din. Hvorfor? For når du sliter med motivasjonen kan du alltid se tilbake på progresjonen din, og da ser du plutselig i klartekst hva du er i ferd med å miste.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at jeg ikke blir slank og sprek på 2-4 uker :-) etter psmf tenkte jeg å begynne å trene p90x igjen, og spise mat fra Kristine Weber ;-) problemet mitt er at jeg alltid har hatet kondisjon, har trent ganske mye styrke før, men da hadde jeg lite kunnskap om mat. Har lært ganske mye nyttig på fitnessbloggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...